آخرین مهلت شرکت در جشنواره روستاهای دوستدار کتاب 30 دی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمدفوقی، مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های مساجد مازندران گفت: علاقمندان به شرکت در سومین جشنواره روستاهای دوستدارکتاب تا 30 دی امسال با مراجعه به سایت www.bookpromotion.ir نسبت به تکمیل فرم های مربوطه اقدام کنند.

وی افزود: مجموعه فعالیت‌ها، برنامه‌ها، مدارک و مستندات با امضای دهیار، رئیس شورای اسلامی، و مسئول کتابخانه یا متولی طرح های کتابخوانی، به همراه فرم‌های تکمیل شده به دبیرخانه استانی جشنواره مستقر در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها یا به صورت مستقیم به دبیرخانه مرکزی در تهران ارسال شود.

مسئول ستادهماهنگی و نظارت برکانون های مساجد مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ٦٦٥ کانون روستایی در روستاهای این استان فعال هستند، گفت: کتابخانه کانون شهید گرائیلی روستای خرماکلا شهرستان قائمشهر بعنوان منتخب نخستین جشنواره روستاهای دوستدار کتاب معرفی شد.

فوقی افزود : اقدامات زیربنایی از جمله کتابخانه، واگذاری زمین، تأمین تجهیزات و امکانات زیربنایی و فعالیت‌های ترویجی شامل برگزاری مسابقات، جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها می تواند در این جشنواره شرکت داده می شود.

وی گفت :علاقمندان به شرکت در سومین دوره این جشنواره می توانند با مراجعه به آدرس www.bookpromotion.ir فرم های مربوطه را دانلود و پس از تکمیل فرم ها را به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا به دبیرخانه مرکزی واقع در تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر ، جم سابق ، شماره ٧، ساختمان فجر، طبقه ٦، کدپستی ١٥٨٩٧٤٣١١١ ارسال کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار