با حضور مسؤولان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از معلم ایثارگر یاسوجی تجلیل شد.

  به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، معاون تربیت بدنی و سلامت، مدیر آموزش و پرورش بویراحمد برای تقدیر از معلم برتر جلو‌ه‌های ایثار در منزل وی حضور یافتند.

در این دیدار مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلمی فرصت تجلی عشق، تعهد و برترین جلوه یعنی آموختن به همنوع و در نتیجه ساختن انسان است.

هادی زارع‌پور گفت: همکار متعهد و وظیفه‌شناس ما در حوزه آموزش ابتدایی آقای بهزاد خردمندرو با احساس مسئولیت وظیفه معلمی خود را با وجود بیماری به نحو مطلوب انجام داد.

وی گفت: این معلم وظیفه‌شناس حدود 4 ماه قبل از عمل جراحی و حدود یک ماه بعد از آن با وجود دیسک کمر و عدم توانایی سرپا ایستادن با استفاده از یک تخت تدریس در پایه سوم ابتدایی مدرسه 17 شهریور یاسوج را ادامه داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: علاقه شدید و وابستگی جالب دانش‌آموزان به این معلم و علاقه‌اش به انجام وظیفه الگویی از جلوه‌های زیبای معلمی است.

وی تصریح کرد: به پاس حق‌شناسی، قدرشناسی و جلوه ایثار این معلم از وی تقدیر شد.

بهزاد خردمندرو معلمی که با وجود بیماری در ناحیه کمر در کلاس درس حضور یافت نیز گفت: عشق و علاقه به حرفه معلمی نشاط و وابستگی دانش‌آموزان و حس مسؤولیتم موجب شد در سخت‌ترین شرایط در کلاس درس بمانم.

وی افزود: توجه ویژه مسؤولان آموزش و پرورش و سرکشی از این جانب بزرگترین قدرشناسی برای من و خانواده‌ام است.

در این دیدار مسؤولان بیمه معلم کهگیلویه و بویراحمد به پاس احساس مسؤولیت این معلم وظیفه‌شناس از وی تقدیر کردند.

علی پایدار مسؤول بیمه کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: اقدام ارزشمند آقای خردمندرو در تدریس دانش‌آموزان بر روی تخت در کلاس بیانگر حس وظیفه‌شناسی و عشق به معلمی و الگویی برای جامعه ایثارگر معلمان است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.