رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز گفت: با مساعدت سردار مرتضی طلایی طرح هزار گل، هزار صلوات در امامزاده احمد(ع) نطنز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری اظهار داشت: جهت تزئین بقاع متبرکه شهرستان نطنز در ایام نوروز و زیباسازی فضای آن ها هر سال طرح هزار گل، هزار صلوات در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: امسال نیز در همین راستا مکانی در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) روستای خفر از توابع شهرستان نطنز جهت پرورش نهال گل های محمدی اختصاص داده شد تا برای ایام نوروز این نهال ها آماده و به بقاع متبرکه اهدا شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز خاطرنشان کرد: این طرح امسال با مساعدت سردار مرتضی طلایی و سعید کرمی اجرا می شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نطنز ادامه داد: این طرح با گودبرداری جهت کاشت هزار نهال گل محمدی در ضلع مشرف به اتوبان نطنز اصفهان در این امامزاده اجرا می شود.
حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اکبری در ادامه گفت: همچنین با تدابیری که اندیشیده شده است برای آبیاری این هزار نهال از آب های دور ریز استفاده می شود.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.