برنامه های باغ تجربه تا 20 اسفند سال جاری در محل این مجموعه دایر می باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس دفتر تخصصی سالمندان شهر اصفهان و باغ تجربه گفت: باغ تجربه مرکزی تفریحی فرهنگی ویژه شهروندان ارشد می باشد که همه روزه از ساعت 7:30 الی 10:30 صبح برنامه هایی خاص متناسب با نیازهای شهروندان ارشد در این مرکز برگزار می شود.

فریبا زارعان افزود: طبق روال دوشنبه هر هفته امروز جشنواره صبحانه سلامت با موضوع انواع غذاهای تخم مرغی برگزار شد که هدف از این کار احیای غذاهای سنتی، ترویج تغذیه سالم، بالا بردن روحیه مشارکت های اجتماعی برای سالمندان، ایجاد شور و نشاط در آنها و تبدیل سالمندان به شهروندان پویا می باشد.

وی با اشاره به اینکه سن شهروندان شرکت کننده در جشنواره باید بالای 60 سال باشد بیان کرد: شرکت کنندگان در این محدوده سنی جز شهروندان ارشد شهر اصفهان محسوب می شوند که امروز 17 نفر و کل کسانی که در این برنامه حضور دارند 150 نفر می باشند.

زارعان با اشاره به تشکیل شورای علمی و مشورتی و دفتر تخصصی و دعوت از نخبگان و جامعه علمی در این مرکز عنوان کرد: هدف از این کار شرکت دادن پررنگ تر این افراد در اجتماع و رفع نیازهای جسمی و روانی آنها و رسیدن به این خودباوری است که دوره سالمندی دوره از کار افتادگی، انزوا و افسردگی نمی باشد.

گفتنی است: باغ تجربه همه روزه تا 20 اسفند سال جاری با برنامه های متنوعی از جمله: شنبه ها «ترنم اندیشه»، یک شنبه ها و سه شنبه ها «کارگاه های آموزشی سلامت من»، دوشنبه ها «صبحانه سلامت»، چهارشنبه ها «نشست ادبی من شاعرم» و پنج شنبه ها «گردشگری و بازدید درون و برون شهری» میزبان شهروندان ارشد اصفهانی می باشد .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.