قوی ترین وزنه بردار جهان در خصوص شکایتش از یک رسانه آلمانی یادآور شد: در رابطه به این موضوع دست بردار نیستم و این قضیه باید به گونه ای پیش برود که احقاق حق کنم.

سلیمی: رسانه ای که خبر را وارونه درج کرده، باید رسماً عذرخواهی کند! + تصویر نامهبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از انتشار عکس بهداد سلیمی قهرمان ارزنده سنگین وزن کشورمان در یکی از رسانه های تصویری کشور آلمان که مبلغ موضوعات غیراخلاقی (مواد مخدر) است، ملی پوش وزنه برداری ایران با شکایت از این حرکت ناجوانمردانه و غیر اخلاقی خواستار پیگیری جدی موضوع توسط  فدراسیون وزنه برداری و کمیته ملی المپیک از طریق مراجع قانونی بین المللی شد.

برهمین اساس و در حالیکه یک چنین حرکت ناجوانمردانه و غیر قانونی از سوی تمامی ملت ایران که دوستدار قهرمانان ملی خود هستند، محکوم شده است متاسفانه یکی از رسانه های داخلی که در بخش انعکاس اخبار و گزارش های تصویری مدعی نوگرایی به شمار می رود با انتشار وارونه این خبر و انعکاس عکس تحریف شده قهرمان با اخلاق و ارزشمند کشورمان موجبات دلخوری و ناراحتی بهداد سلیمی و نیز خانواده وزنه برداری ایران را فراهم آورد.

بنابراین فدراسیون وزنه برداری بلافاصله پس از درخواست پیگیری این موضوع توسط بهداد سلیمی، با ارسال نامه ای رسمی به کمیته ملی المپیک خواستار رسیدگی عاجل این موضوع و محکومیت عاملان انتشار و تحریف عکس قوی ترین مرد وزنه برداری جهان شد.

 بهداد سلیمی در حضوص شکایت یکی از رسانه های تصویری کشور آلمان که مبلغ موضاعات غیراخلاقی (مواد مخدر) با انتشار عکس وی پرداخته به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شکایتم از رسانه آلمانی نیز بدین ترتیب پیش رفت که فدراسیون وزنه‎برداری نامه‎ای به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال کرده است تا از طریق مراجع قانونی بین المللی پیگیرشکایت باشد. در رابطه به این موضوع دست بردار نیستم و این قضیه باید به گونه ای پیش برود احقاق حق کنم.

سلیمی در خصوص پیوستن به تیم وزنه برداری ذوب آهن اصفهان در نیم فصل دوم نیز خاطرنشان کرد: در هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری  شرکت نخواهم کرد. علت اصلی اش درد از ناحیه زانو است که نمی توانم چند روزی تمرین کنم. به زمان احتیاج دارم تا به مرز آمادگی و مسابقه برسم  ولی در هفته پنجم و فینال روی تخته خواهم رفت.تمام تلاش خود را برای موفقیت این باشگاه انجام می دهم و امیدوارم مفید واقع شوم.

وی در پایان گفت: از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تشکر می کنم که برای ورزشکاران و قهرمانان کشورمان ارزش قائل است. خودش قهرمان وزنه برداری بوده و به این رشته احترام می گذارد و با جذب وزنه برداران، از این رشته حمایت می کند.

سلیمی: رسانه ای که خبر را وارونه درج کرده، باید رسماً عذرخواهی کند!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار