با حکم مشاورمعاون وزیر و مدیر کل حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران ، علی اصغر بیاری نژاد به عنوان ریاست حراست شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی منصوب گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیر کل حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران در مشهد و در مراسم تودیع و معارفه ریاست حراست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی بااشاره به دستاوردهای شرکت در عرصه های خرید و ذخیره سازی گندم و دیگر کلاهای اساسی و لزوم حفاظت و صیانت از سرمایه های ملی که در اختیار شرکت بازرگانی دولتی ایران در سراسر ایران است گفت : مدیران حراست به عنوان امین ، مشاور و حافظ این دستاوردها به عنوان یکی از مهمترین ارکان شرکت در مناطق و استان ها مطرح می باشند.

وی با تاکید بر اهمیت استان خراسان رضوی در تولید ، ذخیره سازی و صادرات گندم و فرآورده های آردی در سطح کشور ، بخشی از وظایف حراست در حوزه های حفاظت پرسنلی ، اماکن و تاسیسات ، اسناد وآی تی را تشریح کرد.

مشاور مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت : حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ، صیانت از نیروی انسانی و تعامل منطقی و دو سویه همگام با حفظ شان و احترام به همکاران از مهمترین برنامه های مدیران حراست باید باشد.

در پایان این مراسم از خدمات سعید فراتی در طی عهده داری مسولیت حراست،علی اصغر بیاری نژاد با حکم داریوش عالی مشاور معاون وزیر و مدیر کل حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان مسوول جدید حراست شرکت غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی منصوب شد.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.