مدیرشعب بانک کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از این بخش در 9ماه سالجاری افزون بر 7 هزار و 443 میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط شعب این بانک در استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمودی گفت: این تسهیلات به 58 هزار و 302 نفر پرداخت شده است.  
وی اعلام کرد: افزون بر 2 هزار و 426 میلیارد برای طرح های زراعی و افزون بر958 میلیارد ریال برای طرح های باغداری اعم از کاشت و برداشت محصولات باغی از منابع داخلی بانک پرداخت شده است.
محمودی همچنین گفت: شعب این بانک در 9 ماهه امسال افزون بر980میلیارد برای 5 هزار و 316 نفر به صورت عقود مشارکت مدنی برای هزینه های جاری کشاورزان پرداخت کردند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان با اشاره به پرداخت تسهیلات در بخش دام، طیور و آبزیان گفت: در این مدت افزون بر 784میلیارد ریال برای 6 هزار و 257طرح در این بخش توسط بانک کشاورزی استان پرداخت شد.
محمودی گفت: شعب بانک کشاورزی استان بیش از 517 میلیارد ریال تسهیلات برای زیربخش های صنایع تبدیلی و وابسته به بخش کشاورزی از جمله صنایع دستی و قالیبافی پرداخت کردند.
وسعت اراضی زراعی استان آذربایجان شرقی یک میلیون و 101 هزار و 467 هکتار و مساحت باغات و قلمستان ها 95 هزار و 822 هکتار است که 237 هزار بهره بردار در بخش کشاورزی استان فعالیت می کنند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.