معاون فنی پست استان فارس از پلاک‌کوبی کدپستی در 90 درصد منازل شهری فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حمید موحدی معاون فنی پست استان فارس گفت: 90 درصد منازل شهری و 85 درصد منازل روستایی استان فارس پلاک‌کوبی کد پستی شده است.

موحد افزود: استان فارس از لحاظ تعداد پلاک‌کوبی کدپستی منازل در شهر و روستاها و از نظر کیفیت انجام این کار نخستین استان کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح ملی GNAF در استان فارس در حال اجرا است، ادامه داد: با پیاده‌سازی این طرح کلان ملی، اطلاعات مکانی کشور، همسان و تجمیع می‌شود و تحقق این مهم مدیریت بهینه و افزایش دقت در خدمات‌رسانی به مردم و کاهش هزینه خدمات را به دنبال دارد.

موحدی با بیان اینکه طرح GNAF کد پستی 10 رقمی است که به صورت دقیق مکان‌ها را مشخص و آدرس‌ ها را  نمایان می‌کند و با استفاده از نقشه‌ های الکترونیکی نیز جایگاه هر مکانی مشخص است، بیان کرد: طرح GNAF  در کل دنیا کاربردی شده و با اتصال تمامی آدرس‌های پستی به GNAF تمامی نشانی‌های پستی کشور با آدرس بین‌المللی قابل دسترس می‌شود.

او خاطر نشان کرد: سیستم دیجیتال توزیع مرسوله‌های پستی در همه شهرستان‌های استان فارس در حال اجرا است و حتی امضا شخص گیرنده نیز به صورت دیجیتال از طریق دستگاه تبلت دریافت می‌شود.
 
معاون فنی پست استان فارس تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق کد رهگیری وضعیت مرسوله خود را در هر مرحله مشاهده کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار