یک باب کومه نمای غیرمجاز در شفت تخریب شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع بیماری آنفلوانزای پرندگان و ممنوعیت شکار و گزارش مأموران یگان حفاظت محیط زیست مبنی بر شکار غیرمجاز در یکی از کومه نماهای این شهرستان ، با اخذ دستور دادستان و با همکاری نیروی انتظامی اقدام به تخریب کامل کومه نما شد .

رضا زمانی افزود : این کومه در کنار یکی از آب بندانهای مهم شهرستان شفت قرار داشت که محل زمستان گذرانی پرندگان مهاجر بوده و متأسفانه این موقعیت باعث سوءاستفاده و شکار غیرمجاز می شد .

وی با اشاره به اینکه این آب بندان زیستگاه زمستانگذرانی انواع پرندگان از قبیل کشیم ، چنگر ، خوتکا ، باکلان ، اردک سرسبز ، گیلار و سایر مرغابی سانان است تصریح کرد: در این کومه غیرمجاز آثار و ادوات شکار غیرمجاز شامل یک دستگاه تور زنده گیری پرندگان ، پوکه فشنگ اسلحه شکاری و آثار پر پرندگانی از گونه های قو و سایر مرغابی سانان کشف و ضبط شده و مستنداتبه مراجع قضائی ارجاعشد .
زمانی از مردم خواست با توجه به ممنوعیت شکار در صورت مشاهده شکار در سطح شهرستان مراتب را سریعأ به اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند



انتهای پیام/م.ع
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.