معاون عمران شهری شهرداری اصفهان در رابطه با پیشرفت طرح میدان استقلال گفت: در حال حاضر این میدان در اختیار شهروندان است و پل‌های شماره 1،2،3،4،5 و 8 به اقدامات عمرانی خود پایان داده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر در خصوص پیشرفت عمرانی پروژه تعریض پل فلزی اصفهان اظهار کرد: پروژه طرح تعریض پل فلزی اصفهان تا به امروز 90 درصد پیشرفت داشته است

وی با بیان اینکه اتصال پیاده‌روهای کناری پل فلزی هم جزو پروژه تعریض پل فلزی اصفهان، حساب می‌شود، افزود: تا پایان سال پروژه تعریض، اتصال پیاده‌روهای، نورپردازی و روشنایی پل فلزی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: قبل از بازگشایی سد و جاری شدن رودخانه زاینده‌رود در این معاونت تمهیداتی پیش‌بینی شده بود که با رسیدن آب به پل فلزی در حین اجرای پروژه تعریض پل، مشکلی به وجود نیاید؛ پیش از بازگشایی آب تعریض پل به پایان رسید و در حال حاضر در مرحله اتصال پیاده‌روهای مجاور و نورپردازی برای این پل قرار دارد.

مظفر در رابطه با پیشرفت پروژه میدان استقلال که از آن به عنوان بزرگترین طرح عمرانی سال نام برده می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر این میدان در اختیار شهروندان است و پل‌های شماره 1،2،3،4،5 و 8 به اقدامات عمرانی خود پایان داده‌اند.

وی ادامه داد: پل قطار شهری و پل شماره 6 پروژه بزرگ میدان استقلال هم در دست اجرا هستند که پل شماره 6 این پروژه گردش به چپ بلوار دانشگاه به بلوار آزادگان است که با میدان ورودی استقلال و زیباسازی محوطه تا پایان خردادماه 96 به پایان خواهد رسید.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه پروژه بزرگ میدان استقلال دارای دو فاز بود که فاز اول آن پیشرفت 100 درصدی و فاز دوم که پل شماره 6 و پل قطار شهری هستند تا به حال حدود 35 درصد پیشرفت داشتند، خاطرنشان کرد: کل پروژه‌های بزرگ میدان استقلال تا به امروز 85 درصد پیشرفت داشته‌اند.

وی اضافه کرد: تمام پروژه میدان استقلال به غیر از پل شماره 6 و پل قطار شهری که در برنامه نبوده‌اند تا شروع سال جدید در اختیار مسافران نوروزی است و مسافران و شهروندان می‌توانند از پل‌های سطح میدان استقلال، مسیرهای رفت و برگشت به شاهین‌شهر و بالعکس، دسترسی به محله‌های امین‌آباد، محمودآباد و دانشگاه صنعتی اصفهان استفاده کنند.

مظفر در رابطه با افتتاح پروژه‌ها در دهه فجر، اضافه کرد: معاونت عمران شهرداری اصفهان، پروژه‌های زیادی را در سطح مناطق شهرستان اصفهان در این دهه به بهره‌برداری خواهد رساند که این پروژه‌ها شامل، خیابان‌سازی، پیاده‌روسازی، پارک و فضای و سبز و ورزشگاه خواهند بود.

وی اضافه کرد: پروژه‌های شاخصی تا پایان بهمن 95 در مناطق شهر اصفهان به بهره‌برداری می‌رسند که ازجمله آن‌ها می‌توان به بهره‌برداری از دوربرگردان‌های فلکه احمدآباد و پارکینگ 7 طبقه‌ای محتشم کاشانی در منطقه 5 شهرداری اصفهان اشاره کرد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: هم‌چنین افتتاح سالن ورزشی شفق در منطقه 13، سالن کشتی در منطقه 3، فاز اول پارک کوه نخودی در منطقه 4، بهره‌برداری از 22 پروژه پیاده‌روسازی و افتتاح 8 خیابان در مناطق مختلف شهرداری اصفهان از دیگر پروژه‌های شاخص هستند که در دهه فجر و حداکثر تا پایان بهمن 95 به بهره‌برداری خواهند رسید.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.