آهنگساز «انزوا» از نقاط قوت این اثر و نوع موسیقی به کار رفته در آن گفت.

نسل جدید «انزوا» را دوست خواهد داشتپیام آزادی آهنگساز فیلم «انزوا» در خصوص علت همکاری با مرتضی علی عباس میرزایی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در گذشته با کارگردان، دو فیلم مستند کار کرده بودم. از سویی این فیلم موسیقی محور است و بیست و هفت تکه و هر ازوچند دقیقه موسیقی دارد و علی عباس میرزایی به من گفت با شناختی که از تو دارم از عهده کار بر می آیی. این شد که در آلمان محل زندگی‌ام شروع به ساخت کردیم و علی علویان هم سنگ تمام گذاشت.

وی درباره اینکه آیا از موسیقی خاصی الهام گرفتید، بیان کرد:به هیچ عنوان از موسیقی خاص و کار شده‌ای الهام نگرفتیم و عباس میرزایی هم هیچ اشاره‌ای به آن نکرد که بگوید از فلان موسیقی استفاده کن، فقط حال و هوا را می گفت و اتود می زدیم و مورد دلخواه را فیکس می کردیم.

این آهنگساز  با اشاره به نقاط قوت«انزوا»، گفت: از دید خودم به عنوان آهنگساز، در این سال ها که نمی دانم مقصر کیست و می دانم که همکارانم تقصیری ندارند، متاسفانه موسیقی فیلم به تیتراژ آخر ختم می شود و شاید یک یا دو مرتبه در طول فیلم اجرا شود،اما عباس میرزایی کار را استاندارد دید و بر آن اساس موسیقی که بتواند حس و فضای بالایی را ایجاد کند برگزید. من هم سعی کردم از موسیقی مدرن استفاده کنم که امیدوارم مورد پسند واقع شود.

آزادی در خصوص استقبال مخاطب از «انزوا» اظهار داشت:بسیار خوش‌بینم و احساس می کنم نسل جدید دوست داشته باشند چون«انزوا» شبیه هیچ فیلمی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار