معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از آمادگی کامل مجموعه شهرداری برای برپایی هر چه باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام حمیدی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: از جمله اقدام شهرداری تبریز برای این منظور فضاسازی مناسب مسیر راهپیمایی، پاک سازی و آماده‌سازی و رفع موانع مسیرهای راهپیمایی، ارائه خدمات و سرویس دهی رایگان شرکت اتوبوس رانی به راهپیمایان و نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بنرها به منظور هویت بخشی به سیمای بصری شهر با مضامین شعارهای انقلابی است.
وی با اشاره به اینکه تمامی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدای ایران اسلامی است یادآوری کرد: مردم ایران به خصوص شهروندان تبریزی با حضور پر شور و حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، پیام انقلاب را به تمام جهان صادر می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با اشاره به فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی هستند و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.
حجت الاسلام حمیدی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب مرهون تلاش همه جانبه کلیه اقشار جامعه به رهبری امام راحل بود ادامه داد: بزرگترین معضل فرهنگی قبل از انقلاب نبود استقلال فکری و خودباختگی در میان روشنفکران، مسئولان و کارگزاران آن دوره بود.
وی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به رهبری امام خمینی (ره) نقطه عطفی برای احیای هویت دینی و رهایی از معضل خودباختگی و شیوع مظاهر فساد اصلاح نظام فکری ـ فرهنگی جامعه در جهت کسب استقلال فکری بود.
حجت الاسلام حمیدی با اشاره به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن امسال، بر لزوم حضور یکپارچه و پرشور قشرهای مختلف مردم در این راهپیمایی به عنوان تجدید میثاق ملی با آرمان‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکید کرد.
وی یادآوری کرد: مدیران، کارکنان و مسوولان خدوم و تلاشگر شهرداری تبریز مانند سال های گذشته دوشادوش قشرها و طیف های مختلف مردم با حضور در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، بار دیگر از آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام راحل و شهدای سرافراز انقلاب و دوران دفاع مقدس دفاع خواهند کرد و دوباره با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت خواهند کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.