سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان از اعزام نیروهای کمکی از برخی استان های کشور به خوزستان خبر داد.

نیروهای کمکی به خوزستان آمدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از اهواز، کیومرث حاجی زاده، سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان گفت: جهت کمک به استان در صورت تکرار مشکل قطعی برق نیروهایی به استان اعزام شده و صبح امروز وارد خوزستان شدند و تمام این نیروها اسکان یافته اند.

وی با اشاره به مشکلات قطعی برق و آب از شب گذشته در برخی نقاط استان اظهار داشت: در روزهای اخیر 4 دستگاه دیزل ژنراتور در تصفیه خانه شماره 1 نصب شده و این تصفیه خانه اکنون مجهز به برق اضطراری است. برای تصفیه خانه شماره 2 که آب مورد نیاز 60 درصد شهر اهواز را تامین می کند نیز دو دستگاه دیزل ژنراتور بزرگ نصب شده که یک دیزل ژنراتور وارد مدار شده است و حدود 10 تا 12 دیزل ژنراتور دیگر نیز اکنون برای تصفیه خانه شماره 2 اهواز در حال انتقال خوزستان است.

حاجی زاده با بیان این که از شب گذشته تاکنون شاهد قطعی آب سراسری در استان نبودیم، تصریح کرد: با قطعی برق از عصر روز گذشته در اهواز برخی شهرهای خوزستان، بحث آب مدیریت شد و به جز افت فشار آب یا قطعی آب در برخی مناطق به صورت کوتاه مدت، مشکل جدی در بحث آب ایجاد نشد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، از بامداد امروز برق اهواز، باوی، کارون و سایر نقاطی که مشکل قطعی برق داشتند وصل شد ولی به دلیل وقوع گرد و غبار که موجب نشستن گرد و غبار روی تاسیسات برقی در اهواز شد، دوباره از حدود ساعت 3 بامداد با افزایش رطوبت و نم نم باران فیدرهای برق از مدار خارج شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران خوزستان بیان داشت: تا ظهر امروز برق کلیه مناطق اهواز وصل شد البته ممکن است برق برخی از مناطق هنوز قطع باشد که تا ساعتهای آینده برق این مناطق نیز وصل خواهد شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار