تنها تماشاخانه خصوصی جنوب ایران، تا 23 اسفند ماه میزبان نمایش اسپرسو هملت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛این روزها تماشاخانه قاف میزبان تئاتر برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان است که چندین عنوان برتر از جمله کسب مقام نخست نویسندگی، کسب مقام دوم کارگردانی، کسب مقام نخست بازیگر مرد، کسب مقام سوم بازیگر زن و تقدیر از  بخش موسیقی را از آن خود کرده است.

تئاتر اسپرسو هملت

کارگردان این نمایش متولد سال 1361 است که از سال 1375 با نمایش عکس یادگاری به کارگردانی حسین محمدی پا به عرصه هنر گذاشت.

وی 4 عنوان ملی در جشنواره های کشوری و یک عنوان بین المللی را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است.

ایوب بختیاری، نویسنده و کارگردان  نمایش اسپرسو هملت، گفت: در حقیقت این نمایش، جنوبی سازی هملت است و در رابطه با معضلات استان همچون گرد وخاک، عدم استفاده از نیروهای بومی و محیط زیست به خطر افتاده استان تنظیم شده است.

تئاتر اسپرسو هملت

بختیاری بیان کرد: این نمایش به کارگردانی و نویسندگی ایوب بختیاری و نبراس میرابیان و بازیگری ایوب بختیاری، سید علی موسوی، سید امیر موسوی، احسان آذربنیاد، کفایت جادری، غزال راشدی، سرور رضایی، زینب مجدمی، آرمان آغاجری با همکاری نازنین سلیمانی، امیر کاتبی و سینا شاه حسینی در حال اجراست.

بختیاری تصریح کرد: نزدیک به 4 الی 5 ماه برای این اجرا تمرین داشتیم و خوشبختانه استقبال خوبی در شهر اهواز صورت گرفت اما متاسفانه به دلیل عدم وجود اسپانسر مالی نمی توانیم در سایر شهرستان ها اجرا داشته باشیم.

تئاتر اسپرسو هملت

وی اظهار داشت: متاسفانه نه ارگان های دولتی و نه بخش خصوصی حمایت چندانی از هنرمندان نمی کنند و با وجود اینکه نمایش برگزیده بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان خوزستان بوده و صدا وسیما نیز یک ارگان فرهنگی به شمار می آید اما در جهت حمایت از ما قدمی برنداشت.

ایوب بختیاری افزود: روز جمعه 13 اسفند ساعت 18، نشست مطبوعاتی در مکان برگزاری نمایش برگزار می گردد و بعد از آن به تماشای نمایش اسپرسو هملت خواهند نشست.

علاقه مندان می توانند همه روزه ساعت 19 در تماشاخانه قاف (خیابان پنج شرقی کیانپارس) این نمایش را به تماشا بنشینند.

تئاتر اسپرسو هملت

انتهای پیام/و
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار