رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرگز اجازه نخواهیم ‌داد که دشمنان به جمهوری اسلامی ایران و مردم این کشور عظیم نگاه چپ بیاندازند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و سی چهارمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: ایران همیشه مهد تمدن و تاریخ ساز بوده، به همین منظور به دنیا نشان می دهیم که هرچه ما را آزار بدهند، اجازه نمی‌دهیم که کسی به مردم ایران نگاه چپ بیاندازند.
 
وی با اشاره به تعیین و تکلیف کسبه پلاسکو، افزود: نباید اجازه دهیم که حادثه پلاسکو فراموش شود، به همین منظور درخواست دارم هر چه سریعتر مشکل کسبه ای که همه زندگی خود را از دست داده اند را حل کنید.

رئیس کمیته هنری ادامه داد: درخواست دارم شهرداری تهران، دولت و هیئت امنا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکل کسبه پلاسکو را بر طرف کنند.

مختاباد با بیان اینکه در حال حاضر بساز و بفروشی در نقاط مختلف شهر تهران آغاز شده است، گفت: نباید اجازه دهیم شهر فروخته شود، بلکه باید کاری کنیم ‌که فضای سبز و امنیت در شهر تهران حفظ شود‌.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار