رئیس جمهور آمریکا فرمان اجرایی دوران اوباما درباره آب راههای این کشور را لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با امضای فرمانی اجرایی، فرمان اجرایی دوران اوباما درباره آب راهها را در آمریکا را لغو کرد.

ترامپ در مراسم امضای این فرمان اجرایی گفت: فرمان اجرایی مشهور سازمان حفاظت محیط زیست درباره موضوع آبها و آبراهها در آمریکا یکی از بدترین مثال های فرمان های اجرایی بود. این فرمان اجرایی مضحکی بود.
 
این یکی از قوانینی بود که کشاورزان، دامداران و کارگران بخش کشاورزی در سراسر کشور ما به شدت مخالف آن بودند. این قانون آنها را از انجام کارهای ضروری که باید انجام می دادند، منع می کرد.

وی افزود: این قانون به منزله به فاجعه بود. بر اساس این قانون سازمان محیط زیست بر آبهای درون ایالت ها نظارت داشت. این اقدام سازمان محیط زیست سبب بیکاری صدها هزار نفر می شد.
 
این موضوع زندگی کشاورزان ما را تحت تاثیر خود قرار می داد. این قانون به روشی وحشتناک با آنها رفتار می کرد.
 
اگر قرار بود که شما خانه جدیدی بسازید شما با جریمه قابل توجهی روبرو می شدید. در یک مورد در ایالت وایومینگ یک دامدار به خاطر استفاده از آب یک نهر برای دامهایش مبلغ سی و سه هزار دلار در یک روز جریمه شد.
 
این موارد سبب شد که این قانون با مخالفت شدید صدها نهاد در تمامی پنجاه ایالت روبرو شود. این یک قانون بیرحمانه بیرحمانه بود. من از سالها پیش به دنبال این بودم که در این جایگاه باشم و کاری در این رابطه انجام دهم.
 
من با امضای این دستور اجرایی به سازمان محیط زیست برای حذف این قانون دستورات لازم را می دهم. این قانون یک قانون مخرب و بیرحمانه بود.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار