۱۲۰هزار بیکار نتیجه بی توجهی مسئولان به مازندران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شاعری نماینده مردم بهشهر، نکا و‌ گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه شورای اداری به عقب ماندگی تاریخی مازندران اشاره کرد و گفت : به بهانه تعادل کشاورزی و محیط زیست اجازه صنعتی شدن به مازندران داده نشد و همین امر سبب شد سرمایه گذاری در این استان صورت نگیرد.

وی افزود : میانگین رتبه مازندران در برخورداری از ظرفیت های اقتصادی و صنعتی 15 است در حالی که از نظر دارا بودن ظرفیت در رتبه های اول قرار دارد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و‌ گلوگاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمای سوم آذر امسال تقریبا تمام مرکبات استان را از بین برد و کمک بلاعوض 30 میلیاردی در مقابل خسارت 1000 میلیاردی رقم قابل توجهی نیست.

شاعری افزود : نجابت و تدین مردم مازندران مانع از اعتراض ها و تجمع های خیابانی شد و مسوولین باید پاسخ این نجابت مردم را بدهند.

وی با اشاره به جاذبه های طبیعی مازندران گفت: ورود ۳۰ میلیون گردشگر به مازندران جز زباله و آلودگی زیست محیطی نفعی برای مردم استان نداشت.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فقط 10 درصد آب های سطحی استان مهار شده است افزود: شاخص آب و محیط زیست در استان پایین است و نتیجه همه این عقب ماندگی ها، رقم بالای بیکاری در استان است.

شاعری گفت : محرومیت سزاوار مازندران و مازندرانی نیست.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار