انتظار من این است که هیئت مدیره جدید اول به صنف فکر کنند و به مسئله بیمه و حقوق بیکاری بپردازد.

انتظارات جمال شورجه از هیئت مدیره جدید خانه سینما
جمال شورجه کارگردان سینما و تلویزیون، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص انتظاراتی که از هیئت مدیره جدید خانه سینما دارد، اظهار داشت: من انتظار دارم اعضای هیئت مدیره جدید اول به امور صنفی فکر کنند. خیلی از صنوف خانه سینما کار تولیدی ندارند و نمی‌توانند از کارهایشان ارتزاق داشته باشند. باید به قشر ضعیف صنوف مختلف سینمایی به صورت فوق‌العاده بپردازند و توجه ویژه ای به بخش مسکن، تامین اجتماعی و بیمه آن‌ها داشته باشند و حقوق بازنشستگی و بیکاری در نظر گرفته شود.
 
وی ادامه داد: به فعال کردن و کارآمد کردن فعالیت های سینماگران فکر کنند و سینمای ما را به لحاظ دانش بالا ببرند. هم به معیشت سینمایی توجه شود و هم علم و دانش را در سینما افزایش دهند.
 
شورجه در خصوص آخرین وضعیت پروژه «حضرت موسی (ع)» اظهار داشت: در حال پیگیری این پروژه هستیم اما مشکلی جدی که در این مرحله پیش روی ما است، بحث بودجه فیلم است. چون به هر حال این پروژه بزرگ است و به همان میزان بودجه بیشتری را هم می‌طلبد، ما انتظار داشتیم که مجلس به این گونه پروژه‌های فاخر توجه ویژه ای داشته باشد اما متاسفانه توجهی به این پروژه نشده و ما خودمان به دنبال تامین کردن بودجه آن هستیم تا پیش‌تولید آن آغاز شود.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار