باحضور معاون کنسولی وزارت امور خارجه، دفتر صدور روادید الکترونیکی در پایانه مسافری بین‌المللی بندر شهید باهنر راه‌اندازی شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، و به نقل از بنادر و دریانوردی هرمزگان، حسن قشقاوی اولویت کاری این دفتر را خدمات رسانی به بخش خصوصی عنوان‌کرد و اظهارداشت: با راه اندازی دفتر صدور روادید الکترونیکی بیش از 180 کشور جهان فراهم است.
 
محمد محسنی نیز در حاشیه مراسم راه‌اندازی این دفتر گفت: پایانه مسافری بین المللی خلیج فارس بندر شهید باهنر از جمله مرزهای فعال دریایی کشور است که با راه اندازی دفتر صدور روادید الکترونیکی شاهد رونق و توسعه بیشتر صنعت گردشگری و مسافرت‌های دریایی هستیم.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر افزود: راه‌اندازی چنین دفتری که پس از دو سال پیگیری و برای نخستین بار در سطح بنادر کشور راه‌اندازی شده است، می‌تواند باعث تسهیل خدمات رسانی به شناورهای کروز شود.
 
محسنی بیان‌کرد: تجهیز و تامین فضای فیزیکی، تجهیزات، امکانات اداری و زیر ساخت های IT آن توسط بندر شهید باهنر صورت گرفته است.
 
گفتنی است، ناوگان مسافری بین المللی بندر شهید باهنرشامل دو فروند شناور ایرانی و عمانی با ظرفیت 700 صندلی سفر است که سه روز در هفته به مقصد کشور امارات و یک روز در هفته به مقصد کشور عمان و جابه‌جایی مسافران را انجام می‌دهند.
 
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.