مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله از آغاز فعالیت‌های عمرانی سپاه به مناطق سیل زده جهرم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قاسم مومنی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله با بیان اینکه جهاد گران بسیجی سپاه ثارالله شیراز برای محرومیت‌زدایی و انجام فعالیت‌های عمرانی امروز در روستای سیل‌زده طغر در خفر شهرستان جهرم خدمات‌رسانی خود را آغاز کردند، گفت: ساخت دیوار قبرستان وغسالخانه ومسجد از مهمترین این فعالیت‌ها است.

مومنی افزود: تعداد این جهادگران بیش از50 نفر است که در قالب  گروه جهادی انصارالمهدی  حوزه امام حسن(ع) سپاه ثارالله  به روستای طغر خفر جهرم اعزام شده اند.

وی ادامه داد: این جهادگران علاوه بر اجرای کار عمرانی برای اهالی روستا در زمینه فرهنگی در آنجا مشغول فعالیت می‌شوند.

مومنی بیان کرد: این روستا که بیش از نیم ساعت جاده خاکی وصعب‌العبوردارد بدون آنتن‌دهی تلفن همراه بوده و از سیل اخیر آسیب‌دیده و چندین نفر نیز ازروحانیون این گروه را همراهی می‌کنند.

وی گفت: این گروه با حمایت سپاه وخیران نیک اندیش،مصالح عمرانی ان تامین شده که چندین استاد کار روند ساخت وساز را انجام داده و 50نفر بسیجی کمک‌دهی به استادکاران را انجام می‌دهند.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز نیز گفت:  سپاه ثارالله امسال برای دومین‌بار در راستای محرومیت‌زدایی فعالیت کرده است.

ابوذر اسدی افزود: ساخت مسجد وسرویس بهداشتی،ساخت غسالخانه ودیوار قبرستان روستا،توزیع غذا در بین محرومین از اقدامات عمرانی این گروه است  که دراین راستا سه استادکار این گروه جهادی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در کنار کارهای عمرانی، فعالیت‌های فرهنگی هم برای اهالی روستا برنامه‌ریزی شده است گفت: طرح تربیتی خانه به خانه با حضور پنج روحانی، برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان روستا و اجرای مسابقات از دیگر برنامه‌هاست.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار