پیک نوروزی دانش آموزان مزین به فراخوان جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احد جاودانی دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) گفت: امسال فراخوان این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ۳۶۵ هزار پیک نوروزی چاپ و دراختیار دانش آموزان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این جشنواره ٨ مرداد سال آینده در دیار علویان در بخش های بین المللی، ملی، استانی و ویژه برگزار می شود، گفت: این جشنواره از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.

جاودانی، ارادتمندی و شیفتگی، جلوه های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت (ع) بویژه حضرت رضا (ع) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای این جشنواره اعلام کرد و گفت: فراخوان جشنواره دوازدهم همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) از طریق سایت شمس توس و سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منتشر شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) با بیان اینکه این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان(٧-١٨سال) و بزرگسالان(از ١٨سال به بالا) برگزار می شود، افزود: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) ٨ تیر سال آینده است و آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره نیز (٢ تیرسال آینده مشخص می شوند.

جاودانی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان از این جشنواره، گفت: امسال به همت دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فراخوان این جشنواره در ۳۶۵ هزار پیک نوروزی چاپ و در بین دانش آموزان توزیع شد.

جاودانی افزود: این فراخوان در پیک نوروزی پایه های اول تا ششم ابتدایی چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir با مطالعه دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره در ساری- میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا از طریق پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com اقدام کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.