بهرام جمالی و علی مرادخانی در پیامی درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشور، را به جامعه ادبی و خانواده محترم ایشان تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیرعامل انجمن موسیقی ایران به مناسبت درگذشت افشین یداللهی
به گزارش حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بهرام جمالی، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و علی مرادخانی معاون هنری در پیامی درگذشت افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای سرشناس کشور، را به جامعه ادبی و خانواده  محترم ایشان تسلیت گفتند.
 
متن پیام تسلیت وی به شرح زیر است:  
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
رحلت دوست مهربان، شاعر و ترانه سرای سرشناس کشورمان مرحوم افشین یداللهی موجبات حزن و اندوه جامعه ادبی بویژه دوستداران وی را فراهم آورد.
 
این ضایعه را به عموم هموطنان عزیز بویژه جامعه فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن زنده یاد علو درجات، آمرزش و آرامش و برای خانواده محترم ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.
 
 
پیام تسلیت معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت افشین یداللهی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون
با كمال تاثر وتاسف خبر در گذشت هنرمند ارجمند و ترانه سرای پر آوازه همروزگار دكتر  افشین ید اللهی واصل گردید.

این حادثه دلخراش در پی چند اتفاق ناگوار دیگر جامعه  فرهنگی و هنری كشور را به سوگ نشاند.

ساخت زیبای جملات و طنین دلنشین ترانه های او بویژه در تلفیق با موسیقی آثاری را آفریده است كه در تاریخ شعر و موسیقی معاصر ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ضایعه در گذشت این شاعر و ترانه سرای توانا ، به جامعه فرهنگی و هنری كشور بویژه خانواده  معظم و داغدیده، برای وی آمرزش و آرامش و برای بازماندگان محترم آرامش و صبر و شكیبایی مسئلت دارم.

علی مرادخانی
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
 

پیام تسلیت سید عباس صالحی به مناسبت درگذشت افشین یداللهی
 
دکتر سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  با انتشار پیامی درگذشت افشین یداللهی؛ شاعر و ترانه سرا را تسلیت گفت.

متن پیام معاون فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی به این شرح است:
 
درگذشت ناگهانی دکتر افشین یداللهی؛ شاعر و ترانه سرای شناخته شده‌ی کشورمان در روزهای پایانی سال موجب تاثر گردید. ترانه‌های ایشان که همواره ماندگار و خاطره انگیز است هرگز فراموش نخواهد شد و یادشان در سروده‌های‌شان جاری خواهد ماند.

این ضایعه را به جامعه ادبی وهنری کشور و نیز به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از درگاه حضرت حق برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان شکیبایی مسئلت می‌کنم.



انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار