منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال برای انتخاب دروازه بان در دیدار مقابل گسترش فولاد بر سر دو راهی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به محرومیت چهار جلسه‌ای مهدی رحمتی، به طور طبیعی علیرضا منصوریان باید به سید حسین حسینی بازی بدهد.

اما از طرفی این مربی در بازی‌های آسیایی با توجه به تجربه رحمتی از این دروازه‌بان بهره می‌برد و اجازه حضور حسینی در این دیدارها را صادر نکرد. در حال حاضر نکته قابل توجه این است که محرومیت مهدی رحمتی تمام شده و علیرضا منصوریان با تردید مواجه است و نمی داند در بازی آتی استقلال در لیگ برتر از مهدی رحمتی استفاده کند یا حسینی.

جانشین مهدی رحمتی در دروازه استقلال روز خوبی را برابر فولاد سپری کرد. هر چند دروازه استقلال به دفعات و به شکل خطرناک تهدید نشد اما در چند صحنه حسینی با واکنش‌های دیدنی توپ را از آن خود کرد و نشان داد تا چه حد آماده است.

در هر صورت باید بدانیم که هیچ مربی ای به ترکیب تیم برنده دست نخواهد زد و باید منتظر ماند و دید در دیدار مقابل گسترش فولاد منصوریان از حضور کدام یک از دروازه بان ها در درون دروازه بهره خواهد برد.

 حسینی در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشت و این دروازه بان چنان با انگیزه بود که در پایان بازی در مصاحبه ای اعلام کرد که می‌خواهد تا ده سال دروازه استقلال را بیمه کند.

 طبیعتا اگر در چنین شرایطی علیرضا منصوریان تصمیم بگیرد حسینی را دوباره کنار بگذارد و از مهدی رحمتی استفاده کند روحیه این دروازه‌بان جوان خراب خواهد شد و چه بسا در ادامه لیگ برتر او را از دست بدهد.

از سویی مهدی رحمتی نشان داده خیلی تاب نیمکت نشینی را ندارد و می‌خواهد در بازی آتی برای استقلال بازی کند. همین مسئله علیرضا منصوریان را به سر دو راهی برده است و در نهایت باید دید در آخرین لحظات تصمیم سرمربی استقلال چه خواهد بود. نیمکت نشینی دوباره رحمتی و یا بالا بردن انگیزه دروازه بان جوان استقلال؟

استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17:30 پنجشنبه 17 فروردین در تبریز میهمان تیم گسترش فولاد است و باید منتظر تصمیم منصوریان در انتخاب یک دروازه بان از میان رحمتی و حسینی باشیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار