سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: باید بگویم گذر زمان خائنان را مشخص می کند، مطمئن باشید هر چقدر زمان بگذرد، کسانی که در این تیم خیانت کردند را خواهید شناخت.

دایی: آن قدر نگرانی داریم که داوری در آن گم است/ تیم ما نه تغذیه و میوه دارد، نه اوتوبوس!به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری بازی پیش از فولاد خوزستان گفت: سعی می کنیم هفته های پایانی لیگ را با خوبی و خوشی به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی انجام دادیم و تمام بچه های سعی کردند در شرایط مطلوبی باشند. برای پیروزی وارد زمین می شویم. فولاد تیم و کادر فنی خوبی دارد ولی سعی داریم برعکس هفته های قبل سه امتیاز را بگیریم و پایین تر از این در جدول سقوط نکنیم.

سرمربی نفت تهران در مورد سرنوشت این تیم در فصل آینده گفت: فعلا درباره مسائل فعلی صحبت کنیم نه درباره فصل آینده. 

دایی درباره مسائل داوری هم عنوان کرد: من نگران خیلی چیزها هستم که داوری در آن گم است. از حالا نمی توانم راجع به فینال جام حذفی صحبت کنم ولی امیدوار هستم کمیته داوران بهترین را برای آن انتخاب کند که اگر این طور شود، مشکلی پیدا نخواهیم کرد.

وی درباره بازی خوب و بدون نتیجه نفت آن اظهار کرد: متاسفانه این قضیه را  بارها گفتیم. شما اگر 4 ماه حقوق نگیرید، دل به کار می دهید؟ می توانید به درستی کار را پیش ببرید؟ اگر می توانید بگویید. هیچ کسی نباشد چه کاری می کنید؟ تمام تیم ها بعد از تمرین تغذیه، میوه ... می گذراند ولی باورتان می شود هیچکدام از این ها را نداریم و هیچکس پاسخگو نیست؟ تیمی که اتوبوس ندارد به یک بازی برود، چه توقعی دارید؟

سرمربی نفت تهران تصریح کرد: وقتی از بین بزرگترهای تیم هر روز یک نفر تغذیه تیم را می آورد، چه توقعی دارید؟ به دلیل نداشتن پیراهن، فردا باید پیراهن و شورت قرمز رنگ و جوراب زرد رنگ بپوشیم. جوراب های سفید یا قرمز نداریم که به آن بخورد. آقای خلیلی درخواست داده است. اصلا نمی دانیم چه خبر است.

دایی در ادامه افزود: شخصی که در گذشته به عنوان نماینده باشگاه در کمیته انضباطی حاضر شده بود سه، چهار جلسه با ما گذاشت و صحبت کرد، در همین جلسات گفت نماینده تام الاختیار باشگاه هستم. قرار بود روز دوشنبه به برخی از مشکلات کوچک باشگاه رسیدگی شود ولی حالا پنج شنبه رسیده و خبری نشد.

وی عنوان کرد: یک سوال دارم. آن اطلاعیه ای که دادند با قدرت مدیر انتخاب می کنیم، جلو می آییم، کدامش در این مدت عملی شده است؟ کدام قدرت؟ قدرت اجاره اتوبوس هم ندارند که 500 هزار تومان بدهند. قدرت خرید 400-300 هزار تومان میوه هم ندارند. آنقدر قدرت دارند که بدهکاران هر روز سراغ من و دیگران می آیند. چه قدرتی؟ چه چیزی می گویید؟ اصلا عمق فاجعه را نمی دانید. در لیگ حرفه ای چنین اتفاقاتی می افتد. فدراسیون چطور قبول کرده که این باشگاه سرپرست داشته و رفته و حالا هم مدیرعاملی ندارد. با چه کسی صحبت کنیم؟ فدراسیون با کجا نامه نگاری می کند؟ کدام مرجع جواب می دهد؟

سرمربی نفت تهران با بیان اینکه چه لجبازی با من دارند؟، گفت: آقایان با دست خالی آمدند تیم را گرفتند. این آقایی که می گوید نماینده تام الاختیار باشگاه هستم و ادعایشان می شود را ببینید. دارایی هایشان را مشاهده کنید و بعد تصمیم بگیرید. یعنی چه که با من لج کنند؟ مگر تیم برای من است که با من لج کنند؟ اصلا این حرف خنده دار است. تیم برای خودشان است. اگر تیم در فینال جام حذفی قهرمان شود، مطمئنا قیمت آن بالاتر می رود. به نظرم اصلا این ها پول ندارند.

دایی ادامه داد: این آقا چهار ماه قبل به ما گفت خودم آستین بالا می زنم و دنبال پول می روم، از آن موقع رفته که پول بیاورد و حالا که آمده گفته است دوشنبه می دهیم که الان پنج شنبه رسیده است.

وی در پاسخ به این سوال که چند بار مالک باشگاه را دیده است، گفت: در عمرم نه آقای گلرخسار بزرگ و نه شخص دیگری را دیده ام. شما هم اگر دیدید حتما خبرش را به من بدهید. شکل گیری این شرکت که تیم نفت را خریده، شماها خیلی بهتر از من می دانید. وقتی هیچکس به آن رسیدگی نمی کند و خیلی راحت تیم بزرگی را به این آقایان می دهند که الان در همه چیز مانده اند، شما می گویید گلرخسار بزرگ را ببینم؟ اصلا ببینم هم چه اتفاقی می افتد؟ آقای گلرخسار بزرگ ایران تشریف ندارند و حالا حالاها هم نمی آیند.

سرمربی نفت درباره استعفای شهریاری سرپرست باشگاه نفت عنوان کرد: ما بازیکنان و مربیان امسال مدیرعامل نداشتیم. شهریاری را همان مالکان گذاشتند و همان ها باید جوابگو باشند. کدام مدیرعامل در فوتبال ما می تواند 80 درصد پول بیاورد؟ اصلا 80 درصد چیست، اگر بتواند 10 درصد را خودش بدهد شاهکار کرده است. فکر نمی کنم آقای شهریاری گفته باشد 80 درصد پول را می آورم و من را سرپرست باشگاه بگذارید چون امکان پذیر نیست. البته شاید ببخشید، شاید گفته باشند و جا پایشان سفت شود ولی بعد همه چیز را فراموش کنند.

دایی درباره مصاحبه ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس درمورد خیانت کردن عالیشاه و نوراللهی و پنالتی چیپ طارمی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الان هم فکر می کنم آن آقایان مدیر ما را هم آدم های غریبه حساب می کنند اما این بحث پیش آمده است، باید بگویم طارمی بازیکن بزرگی است و در این مدت گل های مهمی زده و یک پنالتی را بیرون زده که البته خودم هم از او گله دارم که چرا در چنین مسابقه مهمی پنالتی را چیپ می زند؟ چه کسی در مغز او می خواند که بیاید و پنالتی چیپ بزند؟ خودم از این موضوع ناراحتم ولی به هیچکس حق نمی دهم به کسی که در این تیم زحمت می کشد و موفقیت های قبلی را مدیون این پسر هستند، فحش بدهند.

وی عنوان کرد: برای من پیامک می آید. دیروز خواندم یکی از مدیران پرسپولیس حرفی زده است. باید بگویم گذر زمان خائنان را مشخص می کند. مطمئن باشید هر چقدر زمان بگذرد، کسانی که در این تیم خیانت کردند را خواهید شناخت. بچه های جوانی به پرسپولیس که آمدند با جان و دل، با دست و سر شکسته، همه جوره برای این تیم زحمت کشیدند، من شرمم می آید این آقا چنین تهمت هایی به این بچه ها می زند. مگر می شود چنین حرف هایی زده شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار