میرزایی‌نیکو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اعلام زودهنگام رد صلاحیت برخی داوطلبان شوراها جوسازی رسانه‌ای است/ معاونت انتظامی و امنیتی وزارت کشور این مسئله را پیگیری می‌کند

عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها اعلام رد صلاحیت برخی داوطلبان انتخابات شورای شهر را جوسازی دانست و گفت: معاونت انتظامی و امنیتی وزارت کشور این مسائل را پیگیری می‌کند.

اعلام زودهنگام رد صلاحیت برخی داوطلبان شوراها جوسازی رسانه‌ای است/ معاونت انتظامی و امنیتی وزارت کشور این مسائل را پیگیری می‌کند"قاسم میرزایی نیکو" عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اعلام رد صلاحیت برخی داوطلبان مشهور انتخابات شورای شهر در فضای مجازی از سوی هیأت نظارت گفت: هیچ کدام از این اسامی صحیح نبوده و تنها جوسازی و جریانسازی است.

وی با تاکید براینکه تاکنون هیچ اسمی از سوی هیئت نظارت اعلام نشده است، ادامه داد: تمامی اخبار در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفته و معاونت انتظامی و امنیتی وزارت کشور کاملا این مسائل را پیگیری می‌کند لذا تمامی گروه‌های منتشرکننده این اخبار باید پاسخگو باشند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه همچنین با اشاره به اینکه صورت جلسه رسیدگی به صلاحیت‌ها از سوی هیئت‌های اجرایی تا صبح روز 25 فروردین در اختیار هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها قرار می‌گیرد، بیان داشت: نظر نهایی در مورد داوطلبان استان تهران از سوی هیئت اجرایی اعلام شده است.

میرزایی‌نیکو اظهار داشت: 25 تا 30 فروردین هم هیئت نظارت شهرستان‌ها اعلام نظر خواهند کرد و بعد از آن طی روز 2 اردیبهشت نتیجه نهایی در مورد تایید یا رد صلاحیت‌ها به داوطلبان براساس پاکت‌های تنظیم شده، اعلام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ امروز خبر رد صلاحیت چند نفر از اعضای شورای شهر کنونی که داوطلب شورای دوره پنجم هستند، در فضای مجازی منتشر شده است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار