سریال طنز تلویزیونی «آجی بال» در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تولید میشود.

تولید سریال طنز آجی بال در تبریزبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بازدید از پشت صحنه و روند تولید این سریال گفت : با توجه به اینکه امسال از طرف مقام معظم رهبری سال تولید و اشتغال نام گذاری شده است این مرکز توفیق دارد در اوایل سال بتواند سریالی با این مضمون که هم به اشتغال و هم به ازدواج جوانان توجه می شود تولید کند.
وی اهمیت دادن به صنایع بومی، ایجاد کار از طریق تولید ملی، فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی، جایگاه خانواده و ایجاد زمینه برای ازدواج جوانان را از موارد مهم مطرح شده در این سریال عنوان کرد.
وی افزود: این سریال طنز در6 قسمت 35 دقیقه ای با محوریت اشتغال، تولید و ازدواج جوانان تولید می شود و در ادامه نیز ساخت یک تله فیلم به همین مضمون در دستور کار داریم.
نواداد معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری آذربایجان شرقی هم حمایت مدیریت استان را از تولید محصولات فرهنگی با محوریت شعار سال اعلام کرد.
آجی بال یا عسل تلخ داستان جوانی است به نام بابک که تمام راه ها را برای یافتن شغل مورد نظر خود می رود و چون در اکثر آنها هم شکست می خورد خانواده خود را نیز درگیر شغل های خود میکند.
طاهر فر کارگردان سریال گفت : این مینی سریال تلاش دارد معضلات و مشکلات جوانان امروزی را به ویژه در زمینه مشاغل کاذب از دریچه طنز به نمایش بگذارد.
انتهای پیام/خ
برچسب ها: تولید ، سریال ، طنز ، آجی بال ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.