مشهد؛

لزوم بهره مندی از ظرفیت شهدا برای هویت بخشی به جامعه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برای غلبه بر بحران‌های اجتماعی و هویتی باید از ظرفیت فضایل و سیره شهدا استفاده کرد.

لزوم بهره مندی از ظرفیت شهدا برای هویت بخشی به جامعهبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ؛سید جواد حسینی در یادواره شهیدان آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس با تاکید بر نیاز جامعه  برای شناخت هر چه بیشتر سیره شهدا افزود :شهیدان و رزمندگان و ایثارگران بالاترین نمونه ایثار را به نمایش گذاشتند، شهدایی که با تقوا و علم به جهاد پرداختند و خون خود را در دفاع از دین و وطن و امام خود فدا کردند.

وی ادامه داد: برای زنده نگه داشتن یاد آنها، حضور خانواده های شهیدان ، جانبازان و آزادگان سرافراز که هنوز در قید حیات هستند ارزشمندترین منبع تاریخی است و باید از این فرصت برای سالم سازی جامعه و هویت بخشی آن استفاده کنیم تا در نهایت بتوانیم انسان های تمام ساحتی تربیت کرده و به سمت حیات طیبه گام برداریم.

معاون استاندار با تاکید فرمایش رهبر معظم انقلاب در ارزش پاسداشت شهدا افزود : اجرای طرح های متعددی از جمله طرح شهید پژوهی با ارسال 65 هزار اثر، ایجاد 45 مرکز شاهد پژوهی، اجرای طرح راوی معلم برای روایت گری جریان دفاع مقدس، راوی دانش آموز و برگزاری هزار یادواره های شهید راستای در آموزش و پرورش استان اجرایی شده است.

انتهای پیام//ف.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار