امام جمعه تبریز ولایت پذیری ، شجاعت و مقاومت در برابر دشمنان را از ویژگی های لازم رئیس جمهور آینده برشمرد.

ولایتمداری وشجاعت خصوصیت مهم رییس جمهورآیندهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت‌ الله محسن مجتهدشبستری در خطبه‌های نماز جمعه تبریز گفت :  مردم در امام جمعه تبریز : ولایتمداری و شجاعت خصوصیت مهم رییس جمهور آیندهانتخابات 29 اردیبهشت پاسخ یاوه گویی های استکبار جهانی را با حضور پرشور در پای صندوق های رای خواهند داد.
وی افزود: رئیس‌جمهور آینده باید نترس ، شجاع و ولایت‌مدار بوده  و در حل مشکلات اقتصادی اهتمام جدی داشته باشد.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: همان طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند، آمریکا تمام تلاش خود را برای سرنگونی ایران انجام می‌دهد ولی دشمنان اسلام بداند ایران برای مقابله با آنها همه تلاش خود را انجام خواهد داد  و اجازه نخواهد داد اهداف شوم آنها در ایران محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب تاکید زیادی به نامزدهای ریاست جمهوری برای اتکا نکردن  به خارج از کشور و استفاده از ظرفیت‌ها داخلی داشته‌ اند چرا که  توجه جدی به این موضوع در شرایط حاضر بسیار با اهمیت است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی  حضور گسترده مردم استان را  در انتخابات و خلق حماسه‌ ای دیگر خواستار  شد و با اشاره به آغاز تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت : در شرایطی که درکشور معضل بیکاری و رکود اقتصادی حاکم است باید فردی انتخاب شود که از تشر دشمن نترسد و با توکل به خدا و متکی شدن به مردم اهداف انقلاب اسلامی را محقق سازد.
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه از مردم مومن و نمازگزاران خواست ،همه از برکات معنوی این ماه بیش از پیش بهره مند شوند.
امام جمعه تبریز افزود: ماه شعبان فرصت مناسبی برای خودسازی و ورود به ماه مبارک رمضان است و از برجسته‌ترین اعمال در این ماه عبادت و خودسازی است.
وی با تبریک سالروز میلاد  امام حسین ، امام سجاد و حضرت ابولفضل علیهم السلام اشاره کرد و افزود:  پاسداران ، جانبازان و آزادگان به عنوان ایثارگران جامعه سرمایه‌ های بی‌بدیل انقلاب اسلامی هستند و از آغاز انقلاب اسلامی در خدمت انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند .
امام جمعه تبریز گفت : پاسداران  علاوه بر رشادت در دوران دفاع مقدس  با کمک به عمران و آبادانی کشور،  بازوانی توانمند برای ایران اسلامی هستند.
آیت‌‌ الله شبستری نام گذاری ایام ولادت این بزرگواران را به عنوان روز پاسدار ، جانباز و آزادگان  به نوعی ارز‌ش گذاری به پاسداران ، جانبازان و آزادگان دانست و گفت: امیدواریم مسئولان جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را برای پاسداشت  آزادگان  و شهیدان زنده نظام به کار گیرند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی به فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله مطهری و  روز معلم  اشاره کرد و گفت: روز معلم روز روشن شدن چراغ تعلیم و تربیت و تولید نیروهای متخصص است.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از  خطبه ها  با تبریک فرارسیدن روز کارگر به این قشر زحمت کش جامعه ، ابراز امیدواری کرد :  با اهتمام جدی دولت و مردم بو  حمایت از تولید داخلی و صنعت و اشتغال تمامی مشکلات جامعه مرتفع شود .
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.