سرمربی تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی حساس تیمش مقابل سپاهان شرکت کرد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم تراکتورسازی، قبل از بازی بسیار حساس تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
 
شرایط بازی با سپاهان
بازی برای هر دو تیم مهم است. جایگاه ما در رده دوم در خطر است و سپاهان هم می‌خواهد به آسیا برسد.فردا حدود 14 بازیکن را در اختیار نداریم و می‌دانیم با مشکلات زیادی روبرو هستیم. این دو تیم ریشه مردمی دارد و هر دو شهرستانی هستند. وقتی ما در سپاهان بودیم به هر جایی که می‌رفتیم 90 درصد ورزشگاه را اصفهانی‌ها پر می‌کردند حالا بماند که تبریزی‌ها خودشان خودجوش تماشاگران بسیار خوبی دارند. نکته خوشحال کننده این است که ورزشگاه با کیفیت نقش جهان در اختیار سپاهان قرار گرفته است. حق سپاهان داشتن چنین ورزشگاهی است. جا دارد از خدا برای شادی روح آن دو، سه جوان که در مسیر ورزشگاه فولادشهر دار فانی را وداع گفتند طلب مغفرت کنیم.
 
 
بازگشت کرانچار به سپاهان
او از مربیان بزرگ و تأثیرگذار است که در فوتبال ایران عملکرد خوبی داشته است البته باید از عبدالله ویسی هم یاد کنیم. در بازی فردا برای کسب هر سه امتیاز تلاش می‌کنیم. ما جایگاه خوبی داریم اما شرایطمان خوب نیست و اگر چنین نتیجه‌ای گرفتیم به خاطر لطف خدا است. این تیم با این شرایط باید به جایگاه دو رقمی می‌رسید. در تیم ما خیلی از بازیکنان معرفتی کار می‌کنند. خالد شفیعی و سعید آقایی با مصدومیت بازی می‌کنند. در سه ماه قبل شرایط سختی داشتیم اما عقب‌نشینی نکردیم.  
 
 
پایان قرارداد اخباری و مشکلات نقل وانتقالاتی
اختیار اخباری دست ما نیست و این بازیکن با سایپا قرارداد دارد باشگاه ابتدا باید تعهدات و قراردادهای خارجی را پرداخت کند تا برخی پنجره نقل و انتقالاتی باز شود از طرف دیگر هم باید مذاکرات با بازیکنان فعلی پیش برود. ما علاوه بر لیگ برتر درگیر جام حذفی هم هستیم . حقیقتاً مصطفی آجرلو امسال به اندازه 6 مدیر زحمت کشیده و دائم پرونده‌های خارجی به باشگاه می‌آید، قراردادها با دلار 900 تومان پرداخت نشده و حالا باید با دلار 4 هزار تومان پرداخت شود.
 
 
چرا تراکتور برخلاف استقلال و سپاهان با شما قهرمان نشد؟
مگر گواردیولا هر جا می‌رود تیمش را قهرمان می‌کند؟  من تراکتورسازی را یازدهم جدول تحویل گرفتم و اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد می‌توانستیم الان در کورس قهرمانی باشیم و حداقل الان سهمیه‌مان قطعی شده بود. مثلا سروش رفیعی با وجود 7 ملی‌پوش به پرسپولیس اضافه شد و این تیم را دگرگون کرد یا اینکه غیبت کامیابی نیا باعث سکته تاکتیکی پرسپولیس شد. ما 8 نفر را نداریم و اگر واقعیت را درست نگاه کنیم می بینیم که تا همین جا هم خدا به ما عنایت داشته و قرار نیست هر جا می‌روم جام بگیرم و قهرمان شوم.  

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار