نایب رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: قرارداد کی روش پس از جام جهانی 2018 به اتمام می رسد و در آن زمان درباره ادامه همکاری تصمیم می گیریم.

کفاشیان: درباره قرارداد کی روش پس از جام جهانی تصمیم می گیریم/ فوتسال باید مستقل شودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کفاشیان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال، گفت: این جلسه در مورد برنامه‌های لیگ فوتسال بود. می خواهیم باشگاه ها را به سمت حرفه ای شدن راهنمایی کنیم و برای جذب حامی مالی گام اول را در آسیا برداریم. برنامه قرعه‌کشی لیگ را هم انجام  می‌دهیم. 
بیشتر باشگاه ها در فوتسال خصوصی هستند و  استقلال این رشته انجام می شود.
 
وی افزود: سازمان فوتسال ما به بخشی مجزا تبدیل می شود و کارهای ثبت آن باید صورت بگیرد. مجمع و هیئت رئیسه فوتسال را مشخص می کنیم و به سمتی می‌رویم کخ موقعیت‌ خوب خود را در جهان و آسیا را حفظ کنیم.  
 
کفاشیان درباره غیبت بخشی از باشگاه‌ها در جلسه امروز عنوان کرد: برخی باشگاه ها درگیر مسابقات پلی‌آف بودند و برخی هم گرفتاری‌ داشتند، در بعدی از این باشگاه ها دعوت می کنیم. البته هیچ باشگاهی به صورت کتبی انصراف نداده است.
 
وی درباره دلیل دیده نشدن فعالیت برخی باشگاه ها از سوی کمیته فوتسال اظهار داشت: فدراسیون تشکیلاتی درست کرده تا فوتسال به صورت مستقل روی پای خود بایستد. باید به سمت درآمدزایی برویم و با درآمدهایی که به دست می‌آید این کارها را انجام دهیم. قوانین در ایران به شکلی است که حمایت‌های مالی خوبی صورت نمی‌گیرد و فدراسیون باید با کمک وزارت ورزش برای باشگاه‌ها انگیزه فعالیت به وجود بیاورد. فوتسال در سطح جهان مقام کسب می‌کند و باشگاه های این رشته باید امتیازاتی مانند معافیت از مالیات داشته باشند.
 
سرپرست کمیته فوتسال درمورد پس گرفتن لباس ملی پوشان زیر 23 سال فوتسال پس از بازگشت از فرانسه تصریح کرد:‌ در این مورد چیزی نشنیدم اما این لباس‌ها چند بار پوشیده شده بود و درگیر قابلیت استفاده نداشت. به نظرم ملی پوشان تیم ملی امید باید از لباس های جدید استفاده کنند.
 
کفاشیان درباره آخرین وضعیت قرارداد کی روش گفت: کی‌روش تا پایان مسابقات جام جهانی روسیه قرارداد دارد و پس از این تاریخ درمورد ادامه همکاری با وی تصمیم می گیریم. 
 
وی درمورد حضور فدراسیون فوتبال ایران در منطقه آسیای مرکزی بیان کرد: همکاری خوبی با مجامع مختلف داشته‌ایم و امیدوارم این روند تداوم یابد. در مورد تیم‌های باشگاهی و تیم ملی باید بگویم که مسابقات این سطح قرعه‌کشی می‌شود.
 
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: در سفر هفته آتی خود به سوئیس، با دبیرکل فدراسیون در اجلاس مجمع جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت می کنیم و در آن بخش می‌کنیم انتخابات و عملکرد ها مورد ارزیابی قرار می دهیم. البته من به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به مسابقات زیر 23 سال تایلند انتخاب شده ام.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار