۶ هزار مددجوی کمیته امداد، اشتغال خود را جشن گرفتند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سهراب روستایی سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس اظهار کرد: پارسال نیز با حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان جویای کار پرداخت شد.

 
وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در این طرح از طریق بانک‌ها با کارمزد چهار درصد و ۴۰ میلیارد تومان توسط این نهاد با کارمزد دو درصد به مددجویان پرداخت شده است.
 
روستایی تصریح کرد: تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد برای رونق کسب و کار و خودکفایی افراد تحت حمایت از پنج تا ۴۵ میلیون تومان به مددجویان متقاضی پرداخت می‌شود.
 
سرپرست معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان فارس گفت: این تسهیلات در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع دستی و بافت فرش برای اجرای طرح‌های مختلف هزینه شده است.
 
وی اضافه کرد: افزون بر ۱۴۰ هزار خانوار فارسی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند هستند و پیش بینی می‌شود امسال میزان تسهیلات پرداختی دو برابر شود.
 
روستایی بیان کرد: در پنج سال گذشته افزون بر ۶۵ هزار طرح اشتغال زایی با اعتبار پنج هزار میلیارد تومان در استان اجرایی شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار