مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه خدمات عمرانی با توجه به وضعیت و شرایط زندگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا رجبی، مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با بیان اینکه خدمات عمرانی با توجه به وضعیت و شرایط زندگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد ارائه می‌شود، گفت: خریداری و احداث منازل مسکونی برای خانواده های مددجو موجب آسایش و در نهایت توانمندسازی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آنان می شود.

رجبی با یادآوری اینکه ۲۵۰ خدمت عمرانی در سال ۹۵ به خانوارهای مددجو در شهرستان صحنه ارائه شده است، افزود: خدمات عمرانی کمیته امداد شامل احداث، خریداری،تعمیرات کلی وجزیی منازل مسکونی و اعطای انشعابات رایگان می شود.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته هفت واحد مسکونی برای خانوارهای تحت حمایت صحنه ای خریداری و به این خانوارها تحویل داده شده، تصریح کرد: ۱۵۰ میلیون ریال وام بلاعوض برای خرید و احداث هر واحد مسکونی به خانوارهای مددجو در این شهرستان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان صحنه با اشاره به اینکه دیگر خدمات عمرانی کمیته امداد طی سال ۹۵ درقالب تعمیر و مرمت ۹۲ منزل مددجویی و ۱۵۱ حق امتیاز انشعاب رایگان آب ، برق و گاز به خانوارهای مددجو صحنه ای ارائه شده، تاکید کرد: بیش از چهار میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال اعتبار در سال گذشته برای ارائه‌ خدمات عمرانی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان صحنه تخصیص داده شده است.

رضا رجبی با بیان اینکه هم اکنون ۱۶۷ خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان فاقد منزل مسکونی بوده و در منازل استیجاری زندگی می کنند، اظهار امیدواری کرد: خیران با توجه به محدودیت اعتبارات و تعداد بالای مددجویان فاقد مسکن بیش از پیش کمیته امداد را جهت ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت یاری دهند.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.