نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خدمت به مردم را ارزشمند ترین نوع خدمت بشری دانست.

تاکید امام جمعه تبریز بر ضرورت ارائه خدمات به مردمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت اله محسن مجتهد شبستری در دیدار مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء استان با وی تاکید امام جمعه تبریز بر ضرورت ارائه خدمات به مردمگفت : خدمت به مردم همواره مورد تاکید دین مبین اسلام است و همه باید برای آسایش و رفاه مرم تلاش کنند .
وی  افزود : خدمت به خلق خدا  ، عمران و آبادانی جامعه اسلامی کاری  پسندیده و ارزشمند است که باید بیش از پیش موردتوجه قرارگیرد.
امام جمعه  تبریز با اشاره به اینکه ارائه خدمات اجتماعی در نظام اسلامی بسیار مهم است خاطرنشان کرد : در این میان  نهاد تلاشگر قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در طول سالهای گذشته با اجرای طرح های بزرگ عمرانی صنعتی دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده است.
وی  به دوطرح احیای دریاچه ارومیه و متروی تبریز اشاره  و از روند کند اختصاص اعتبارات موردنیاز از سوی دولت انتقاد کرد و افزود:  با وجود فعالیت های صورت گرفته در چندسال گذشته ، دولت تاکنون در این خصوص کم کاری کرده است چرا که می توانست بیش از این  به احیای دریاچه ارومیه کمک کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی احیای دریاچه ارومیه را در کمک به حیات مردم منطقه دانست و گفت :  توجه بیش از پیش  به خطر خشکی دریاچه ارومیه  ضروری است.
آیت اله مجتهدشبستری همچنین به اهمیت حمل و نقل عمومی در کلانشهرها اشاره کرد و گفت : اصلاح حمل و نقل عمومی به خصوص حمل و نقل ریلی   به صرفه جویی در وقت و هزینه و جلوگیری از آلودگی هوا کمک می کند.
وی با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت تصریح کرد : اعتبار و آبروی نظام اسلامی و کشور درگرو حضور گسترده و پرشور مردم درانتخابات است.
امام جمعه تبریز افزود : مردم بابصیرت ایران در عرصه های مختلف وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی  نشان داده اند و درانتخابات آینده نیز همانند گذشته باید با  حضور حداکثری و آگاهانه فردی را انتخاب کنند که توانایی لازم را  برای حل مشکلات کشور از جمله رکود اقتصادی، بیکاری، کاهش ازدواج و مشکلات اجتماعی و اقتصادی را داشته باشد.
اشجع مدیرعامل موسسه افق انرژی پایدار گروه تخصصی قائم  قرارگاه خاتم الانبیا نیزبه ارائه گزارشی از روند اجرای طرح های در حال اجرا پرداخت.
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.