با اعلام علی حبيبی، سرمربی تيم ملی هندبال ايران، 16 بازيكن از اصفهان برای حضور در نخستين اردوی تداركاتی تيم ملی هندبال دعوت شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نخستین اردوی تیم ملی هندبال ایران با دعوت 51 بازیکن در قالب دو گروه شهرستان مشکین‌شهر در استان اردبیل از امروز 27 اردیبهشت‌ماه آغاز شد و تا 4 خرداد‌ماه ادامه خواهد داشت.

علی حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال، از 16 بازیکن اصفهانی برای حضور در این اردو دعوت کرده است، 7 هندبالیست در گروه اول قرار دارند که از 27 تا 31 اردیبهشت‌ماه در اردو خواهند بود و 9 بازیکن دیگر در گروه دوم حضور دارند و از 31 اردیبهشت‌ماه تا 4 خرداد‌ماه به اردو می‌روند.

میلاد مسائلی، محسن بابا‌صفری، فرهاد شفیعی، علی مانیان، حسین رحمتی، احسان کمیلی و مجید مسعودی، اصفهانی‌های گروه اول هستند، هم‌چنین در گروه دوم الله‌کرم استکی، سجاد استکی، سید‌علی‌رضا موسوی، سعید پور‌قاسمی، سعید برخورداری، جلال کیانی، امین کاظمی، محمد کیانی و وحید مسعودی از اصفهان حضور دارند.

شایان ذکر است که تیم ملی هندبال ایران خود را جهت حضور  قدرتمندانه در هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی جهانی 2019 آلمان- دانمارک آماده می‌کند.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار