معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: بزرگترین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در شیراز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد جعفری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس در جمع اعضای ستاد استانی میزبانی مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در شیراز گفت: در این مسابقات بیش از چهار هزار و چهارصد دانش آموز در چهار رشته توپی شامل والیبال، هندبال، بسکتبال و فوتسال با هم به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: از این تعداد 1 هزار و 400 دانش آموز ابتدایی، 1 هزار و ششصد و 80 دانش آموز دوره اول متوسطه و 1 هزار و 344 دانش آموز دوره دوم متوسطه هستند.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افزود: در این رقابت ها سیصد و بیست و چهار تیم شامل 108 تیم دروه ابتدایی، 120 تیم دوره متوسطه اول و 96 تیم متوسطه دوره دوم با هم به رقابت خواهند پرداخت که همه این تیم ها به صورت مدرسه قهرمان همگی قهرمانان استان های خود هستند.
جعفری تصریح کرد:  از استان فارس نیز 164 دانش آموزشامل 52 دانش آموز ابتدایی و 56 دانش آموز متوسطه اول و 56 دانش آموز متوسطه دوم حضور خواهند داشت.
 
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس اضافه کرد: این رقابت ها از 7 تا 20 مرداد و در دو مرحله برگزار خواهد شد که افتتاحیه این مسابقات نیز روز هشتم مرداد همزمان با روز گرامیداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) در شیراز برگزار خواهد شد.
وی گفت: برای برگزاری این مسابقات 28 کمیته تشکیل شده که بیش از 300 نفر به عنوان عوامل برگزاری این مسابقات مشخص شده اند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار