نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته نماز جمعه به حضور پر شور مردم در انتخابات اشاره کرد و آن را پشتوانه ای برای نظام و انقلاب اسلامی دانست .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بااشاره به برخی از مشکلات در حین برگزاری انتخابات همچون نبود تعرفه کافی در برخی از شعب گفت : اگر مسئولان زمینه حضور مردم را در انتخابات فراهم می کردند قطعا شاهد بیش از 73 درصدمشارکت در این دوره از انتخابات بودیم.
 
حضور پر شور مردم در انتخابات , پشتوانه ای برای نظام و انقلاب 

وی همچنین بااشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: باز پس‌گیری خرمشهر به واسطه اینکه این شهر در محل تلاقی رودخانه‌های اروندرود و کارون قرار داشت، کار بسیار سختی بود که با جرأت، شهامت و تلاش رزمندگان حاصل شد.

امام جمعه قزوین , درادامه با اشاره به دسیسه های کشورهای غربی و عربی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ این کشورها با سوریه , عراق و بحرین همان جنگ با جمهوری اسلامی ایران در منطقه است .

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به سر کوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین توسط رژیم آل خلیقه و آمریکا یی ها اشاره کرد و گفت: تعرض دژخیمان رژیم آل خلیفه به آیت الله شیخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی نشان از دخالت امریکا و رژیم استکباری ال خلیفه است .

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: این ماه بهترین فرصت برای خودسازی است و امیدواریم روزه داران با خواندن قرآن، عبادت و خودسازی و نیز صله رحم به خدا نزدیکتر شویم .

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار