قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی خبر داد:

«دورهمی» در شبکه نسیم می‌ماند

اخبار توقف پخش یا انتقال برنامه «دورهمی» به سایر شبکه های سیما صحت ندارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم؛ در حاشیه آیین تودیع و معارفه مدیر این شبکه، دکتر رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما رسانه ملی اعلام کرد: با جابه‌جایی مدیران شبکه نسیم، هیچ تغییری در برنامه‌های شاخص این شبکه ایجاد نمی شود.
 
وی افزود: اخبار توقف پخش یا انتقال برنامه «دورهمی» به سایر شبکه های سیما صحت نداشته و این برنامه حداقل تا پایان سال جاری، در شبکه نسیم تولید و پخش خواهد شد.
 
گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه محمد احسانی به عنوان مدیر شبکه نسیم قبل از ظهر امروز (شنبه سیزدهم خرداد ماه) با حضور رضا پورحسین، قائم مقام سیما و مدیر شبکه ۴ و مدیران شبکه نسیم برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رمضان از زاهدان
۱۹:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۶
بسیار خوشحال و خرسند هستیم که این خبر مسرت بخش را ملت عزیز ایران شنیدند و ان شاء الله برنامه شیرین دورهمی و برنامه هایی این چنین در شبکه نسیم باقی بماند و به پخش آن ادامه داده شود. با آرزوی شادی و سلامتی برای هموطنان عزیزم در شبکه بسیار زیبای نسیم . واقعا خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
Azad
۱۸:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
بسیار خوشحال و خرسند هستیم که این خبر مسرت بخش را ملت عزیز ایران شنیدند و ان شاء الله برنامه شیرین دورهمی و برنامه هایی این چنین در شبکه نسیم باقی بماند و به پخش آن ادامه داده شود. با آرزوی شادی و سلامتی برای هموطنان عزیزم
آخرین اخبار