ویژه برنامه خوان الهی به مناسبت ماه مبارک رمضان، در باغ ملی همراه با جزء خوانی قرآن کریم، نماز جماعت مغرب و عشا و ضیافت افطار در محوطه شهرداری بابل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، ویژه برنامه خوان الهی در باغ ملی بابلبه گزارش خبرگزاری صداو سیما، بیژنی شهرداربابل گفت: بر اساس برنامه‌های مصوب امسال مدیریت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی برنامه‌های جامعی برای ترویج و اشاعه فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه به‌مدت 30 شب، یک ساعت مانده به اذان مغرب همراه با تلاوت یک جزء قرآن کریم، برپایی نماز جماعت و ضیافت افطاری برگزار می‌شود.

شهردار شهرداری بابل گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری توزیع افطار سبک در دستور کار شهرداری بابل قرار گرفته است.

بیژنی افزود: برپایی این مراسم به منظور برگزاری شعائر دینی در محیط‌های عمومی و ایجاد فرهنگ افطاردهی به روزه‌داران از جمله رانندگان حمل و نقل درون شهری، مسافران و همه عزیزانی است که شاید این امکان برای آنها مقدور نبوده در هنگام افطار در منزل خود باشند، فراهم شد.

مدیر فرهنگی شهرداری بابل بیان کرد: هزینه گسترانیدن سفره افطاری و اطعام‌دهی از سوی شهروندان و خیرین بابلی با هر مبلغ و میزان که تمایل دارند، تأمین شده است.

بیژنی با قدردانی از هیأت امنا مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات بابل از همکاری و همیاری این عزیزان در خدمات‌دهی به روزه‌داران در این ویژه برنامه‌ها گفت: امسال تلاش شد این برنامه رنگ و بوی مردمی داشته باشد و با مشارکت شهروندان متدین بابل که در قالب مساجد و دسته‌جات مذهبی ساماندهی شدند این امر محقق شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار