مشاور عالی رهبر انقلاب گفت: دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام به موضوع تصویب تحریم‌های جدید بی‌تفاوت و منفعل نباشند.

حدادعادل: کسانی که دیروز مردم را به برجامیان و دلواپسان تقسیم میکردند، امروز چه پاسخی دارند؟ /دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام به تصویب تحریم‌های جدید منفعل نباشند
حدادعادل مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تصویب تحریم های جدید از سوی آمریکا گفت: آمریکایی ها قبل از انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفته بودند تصویب تحریم های جدید را به بعد موکول می کنیم تا در انتخابات تاثیری نگذارد.
 
وی ادامه داد: حال آنچه در نظر داشتند را اعمال کردند و البته اظهارات وزیر خارجه امریکا هم که میگوید ما ازکسانی که در ایران برای تغییر حکومت فعالیت میکنند طرفداری میکنیم را باید در همین راستا دانست.

حدادعادل افزود: اکنون با این تحریم های جدید و پی در پی آیا انصاف حکم نمیکند بگویند حق با کسانی بود که دلواپس بودند؟ آنها که دیروز مردم رابه برجامیان و دلواپسان تقسیم میکردند و آنها را با زشت ترین الفاظ اهانت میکردند، امروز چه پاسخی دارند؟ آیاخودشان نگران نیستند؟

مشاور عالی رهبرانقلاب همچنین گفت: در شرایط فعلی بیش ازهر چیز به همدلی و وحدت نیاز داریم اما دولت، مجلس و کارگروه صیانت از برجام وظیفه دارند نسبت به این موضوع بی تفاوت و منفعل نباشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: همزمانی تحریم های جدید با انتشار اسناد دخالت آمریکا در کودتای ۲۸ مرداد قابل تامل و عبرت آموز است.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
این قدر پر رو هستن که حالا حالا ها حرف واسه دفاع از خودشون داشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۹:۵۵ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
چی بایدبشه. رهبرمون ماشاالله چقدرباهوش بود گفتا قابل اطمینان نیستن این ادمخوران افسوس .دیرنشده غنی سازی رو شروع کنیدخواهشا دلمون خنک شه.سخته واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
اگر برجام یک بار از طرف ما نقص شود اونها مجبورن کوتاه بیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۶
برجام باید پاره شده و

غنی سازی 100 درصدی آغاز شود.
آخرین اخبار