شیراز؛

تجهیز مرکز قلب آباده/فعالیت 65 تخت بیمارستانی

رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده گفت: مرکز قلب آباده تجهیز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کامران مهدوی رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده بیان کرد: مرکز قلب آباده، مرکز درمان بستر ایزدخواست و مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 سیدالشهدا (ع) 3 طرح یازدیده شده هستند که ساخت این طرح ها در مرحله پایانی است.


وی ادامه داد: مرکز قلب آباده در 3 طبقه با زیربنای 3 هزار و 548 مترمربع ساخته شده و برای بخش هایی از جمله درمانگاه، CCU، آنژیوگرافی، ICU جراحی قلب، 2 واحد اتاق عمل جراحی قلب، بخش داخلی قلب، بستری و اورژانس پیش‌بینی شده است.


مهدوی با اشاره به فعال شدن 65 تخت برای مرکزقلب آباده آن را خدمتی به مردم شهرستان آباده دانست و تصریح کرد: تجهیز این مرکز به تخت مشکل شهرستان ‌های اطراف را برای مراجعه به مرکز استان و درمان بیماری ‌های قلبی رفع می کند.


وی اظار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2 سیدالشهدا (ع) سومین طرح مورد بازدید رئیس و قائم‌ مقام معاون بهداشتی دانشگاه است که در مدت 9 ماه تکمیل و 20 هزار نفر در این شهرستان خدمات سلامت ارائه می دهد.


رئیس شبکه بهداشت و درمان آباده تصریح کرد: 2 پزشک خانواده در کنار مراقبان بهداشت و واحد های دندانپزشکی، آزمایشگاه، مبارزه با بیماری‌ها و بهداشت خانواده در این مرکز به زودی خدمت رسانی می کنند.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار