اقلیمی درباره آخرین وضعیت ملی پوشان کانو کانادایی گفت: عملکرد ملی پوشان در اردوهای تیم ملی در حد قابل قبول است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان الیاس اقلیمی سرمربی تیم ملی کانو کانادایی در گفت و گو با رادیو ورزش درباره وضعیت این تیم اظهار داشت: بعد از مسابقات کاپ جهانی یک هفته استراحت فعال داشتیم. از چهارشنبه گذشته دوباره تمرینات آغاز شده است. در حال حاضر نیز 6 نفر در اردو به سر می برند.

وی ادامه داد: تمرینات مداوم و استقامتی خوبی را پشت سر گذاشته ایم. در رشته ما اگر در زمستان تمرینات پرحجمی انجام شود، ورزشکاران در تابستان می توانند فشار بیشتری را تحمل کنند. خوشبختانه ما زمستان اردوهای مفیدی در بوشهر و قشم داشتیم و از تنوع آب و هوایی کشور استفاده کردیم. ضمن این که تایم ملی پوشان در حد قابل قبولی است. امیدوارم با نگاه ویژه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان تیمی قوی برای مسابقات آسیایی اندونزی آماده کنیم.

اقلیمی خاطر نشان کرد: سطح آسیا در رشته کانو بسیار بالاست و کشورهای این قاره همیشه جزو مدال گیرها بوده اند. ما هم سعی کرده ایم در این مدت عقب نمانیم. عادل مجللی، اوجاقی و اسکندانی در وضعیت مطلوبی هستند. البته این را هم می دانیم که رقیبان در یک نقطه نخواهند ماند.

وی درباره شاهو ناصری که چند سال گذشته به دلیل دوپینگ محروم شده بود تصریح کرد: شاهو محرومیت خود را به دلیل دوپینگ پشت سر گذاشته است. خوشبختانه فدراسیون از او حمایت کرد و تنهایش نگذاشت. او هم اکنون در ترکیب تیم ملی است و با ما تمرین می کند.

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار