مسابقات تنیس روی میز انتخابی فرهنگیان با حضور هشت تنیسور از شهرستان‌های منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب و کهنوج به میزبانی منوجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسن خودستان مسئول هیأت تنیس روی میز شهرستان منوجان در حاشیه برگزاری مسابقات تنیس روی میز انتخابی فرهنگیان در سال ۹۶ گفت: دو نفر به نمایندگی از هر شهرستان در این مسابقات حضور پیدا کردند.

وی افزود: مسابقات تنیس روی میز انتخابی فرهنگیان به صورت دوره‌ای برگزار می شود که نفرات اول و دوم بر اساس امتیاز بیشتر راهی مرحله نهایی مسابقات در استان کرمان می‌شوند و در صورت کسب مقام در مرحله نهایی به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

خودستان به میزبانی منوجان در این دوره از مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: بازی‌ها زیر نظر معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود و به دلیل امکانات و تجهیزات مناسب شهرستان، میزبانی این دوره از مسابقات انتخابی فرهنگیان را به منوجان واگذار کردند.

در پایان، عادل نیکخواه از قلعه‌گنج، صالح پیروزی از کهنوج و علی مزوری از منوجان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند که نفرات اول و دوم مسابقات تنیس روی میز انتخابی فرهنگیان راهی مرحله نهایی مسابقات استان شدند.

انتهای پیام/ب

مسابقات تنیس روی میز فرهنگیان در منوجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار