کرمان؛

جشنواره قلم وعدالت در کرمان

جشنواره "قلم وعدالت" با هدف رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات برگزار می شود

جشنواره قلم وعدالت در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام دادگستری کرمان،مدیر روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان گفت:نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضائی استان کرمان با موضوع قلم وعدالت برگزار می گردد.

محمد بصیریان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد یک رقابت سالم و اصولی در بین اصحاب مطبوعات و توسعه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از رویدادهای حوزه قضایی دانست وافزود: ایجاد زمینه آموزش و بالا بردن آگاهی های حقوقی و قانونی مردم ضرورت دارد.

بصیریان برگزاری این جشنواره را در راستای قدر دانی و ارج نهادن به تلاش ها و خدمات صاحبان رسانه دراستان دانست و اظهار کرد: برای ارتقاء سطح علمی و حرفه ای اصحاب رسانه تلاش می کنیم

دبیر اجرائی جشنواره قلم وعدالت خاطرنشان ساخت:موضوعات این جشنواره مواردی ازقبیل پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی و برنامه ها و رویدادهای دستگاههای قضایی و هفته قوه قضائیه خواهد بود.

وی گفت:این جشنواره در سه بخش خبر و گزارش خبری،گزارش (تحلیلی-توصیفی)و مصاحبه برگزار می گردد

 

بصیریان عنوان کرد: به نفرات برتر جشنواره تمام سکه بهار ازادی، لوح سپاس و تندیس جشنواره انتخاب مطبوعات برتردستگاه قضایی (قلم و عدالت) اهداء خواهد شد.

شایان ذکر است دادگستری کل استان کرمان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نخستین جشنواره انتخاب مطبوعات برتر در حوزه قضائی استان کرمان را با عنوان "قلم و عدالت"برگزار می کند.

انتهای پیام/ح

جشنواره قلم وعدالت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار