بیش از یک میلیارد تومان بودجه پارسال برای کنترل و کاهش طلاق در مازندران اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان مازندران گفت: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه پارسال از طریق مرکز به سازمان های زیر ربط کنترل و کاهش طلاق داده شده است.

وی افزود: تخصیص بودجه به سازمان های کنترل و کاهش طلاق، اقدام بسیار خوبی بوده که از اواسط سال ۱۳۹۴ تا کنون طلاق در استان مازندران کاهش چشمگیری داشته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت: در راستای طرح کنترل و کاهش طلاق در استان مازندران، سازمان های مربوطه در حوزه کنترل و کاهش طلاق طرح های خوبی را مشخص کرده که سازمان ها برای رفع مشکلات طلاق چه کارهایی باید انجام دهند.

یونسی به کاهش ۲/۲ طلاق در استان مازندران در سال۱۳۹۶ اشاره کرد و افزود: مسئولین و مردم استان مازندران باید با هم فکری و هم اندیشی یکدیگر در کاهش روز افزون طلاق در استان مازندران تلاش کرده تااین مشکل خطرناک در جامعه ریشه کن شود.

وی گفت: اقدامات مهم و اساسی در زمینه کنترل و کاهش طلاق در کشور به ویژه در استان مازندران انجام شد که یکی از آنها طرح جامع کنترل و کاهش طلاق بوده است.

انتهای پیام/آ

کاهش طلاق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار