دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن امشب در آخرین دیدار تدارکاتی خود به مصاف هم می‌روند که این دیدار می‌تواند خط و نشانی برای سایر مدعیان لیگ برتری هم باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن در آخرین دیدار تدارکاتی خود امشب از ساعت 21 به مصاف یکدیگر می‌روند که این آخرین جدال تدارکاتی دو تیم پیش از شروع فصل جدید است.

تیم سپاهان که پیش از این دیدار 6 دیدار تدارکاتی برگزار کرده است، در آخرین دیدار خود به مصاف رقیب دیرینه و همشهری خود یعنی شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم ذوب‌آهن می‌رود.

آن‌ها پیش از این با دو تیم لیگ برتری پیکان و تراکتورسازی تبریز نیز دیدار دوستانه برگزار کرده‌اند و آخرین دیدار تدارکاتی آن‌ها نیز مقابل یک تیم لیگ برتری دیگر است.

در نقطه مقابل تیم ذوب‌آهن 4 دیدار دوستانه پیش از این دیدار انجام داده است که دو مسابقه آن‌ها در اردوی ترکیه صورت گرفت و نکته جالب در دیدارهای تدارکاتی این تیم پیروزی کامل در همه دیدارها بوده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه نقش‌جهان به مصاف سپاهانی می‌روند که فصل نقل و انتقالات شلوغ‌تری نسبت به آن‌ها تجربه کرده است و دیدار دو تیم می‌تواند خط و نشانی برای سایر مدعیان لیگ برتر نیز باشد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار