نشست خبری پیش از دیدار تیم سیاه جامگان در برابر ذوب‌آهن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛اکبر میثاقیان سرمربی سیاه‌جامگان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر ذوب‌آهن گفت: بعد از بازی با پرسپولیس در فصل قبل، استراحت دادیم و بعد از برهه‌ای دوباره تمرینات شروع شد و به اردو رفتیم.

وی افزود:اردوی خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، یارگیری خوبی کردیم و سعی کردیم تیم را جوان کنیم. کاری به اینکه چندم می‌شویم ندارم، اما هواداران به استادیوم بیایند و از بازی زیبای تیم ما لذت ببرند.

میثاقیان گفت: بازیکنانم از روحیه خوبی برخوردارند، ریخت‌و‌پاش نکردیم، اما ۲، ۰ درصد پول بازیکنان را واریز کردیم و تیم را که می‌بینم یاد ابومسلم جوانی می‌افتم که در دوران ملاحی در ابومسلم ساختیم.

سرمربی سیاه‌جامگان افزود: فرقی برای ما ندارد که کجا بازی کنیم. در زمین ثامن تمرین کردیم و این مجموعه از چمن خوبی برخوردار است. استادیوم امام رضا زیباست و خوشحال می‌شویم بتوانیم در این استادیوم بازی کنیم. این حرف و حدیث‌ها در روز‌های اخیر کمی ما را سر در گم کرد، اما به هوش آمدیم.

میثاقیان گفت: مصدوم و محرومی نداریم، ذوب هم مثل سرخابی‌های پایتخت همیشه ذوب‌آهن است و چه الان و چه زمانیکه خودم بازی می‌کردم ذوب تیم گردن‌کلفتی بوده‌است. این تیم با قلعه‌نویی قوی‌تر هم شده و مقابل این تیم به هوش هستیم.

وی افزود: در بازی‌های اول شناخت از رقبا کم است، ذوب همیشه مقتدر است و یارانش را هم می‌شناسیم. این اطلاعات معمولا در بازی‌های نخست از صحبت به دست می‌آید و فیلمی به آن صورت از ذوب برای فصل جدید ندیده‌ایم.

میثاقیان ضمن دعوت از هواداران سیاهجامگان گفت: هواداران روز آخر لیگ شانزدهم از دقیقه یک تا ۹۰ تشویق کردند، امیدوارم این فصل هم چنین جوی باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان افزود: در شهر‌های مختلفی کار کرده‌ام، امسال هم در مشهد ما و پدیده در واقع یک تیم هستیم. سرنوشت خوب برای هر دو تیم مشهدی، آرزوی من است و امیدوارم هر دو در پایان لیگ خوب کار را به اتمام برسانیم. رقابت هست، اما رفاقت هم بحث مهمی است.

وی ادامه داد: اگر آی‌تی‌سی چلاک برسد از وی استفاده می‌کنیم.

میگوئل تکسیرا مربی پرتغالی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار ذوب‌آهن و سیاه‌جامگان گفت: قبل از اینکه صحبت‌هایم را شروع کنم، خوشحالم که نخستین بازی ما در شهر مقدس مشهد برگزار می‌شود. شانس با ما بوده که نخستین دیدار را اینجا برگزار می‌کنیم و این موضوع سبب می‌شود در آغاز لیگ با قدرت کار را شروع کنیم.

وی افزود: انگیزه زیادی برای پیروزی داریم. ۶ هفته تلاش کردیم و در این مدت تمام بازیکنان با تفکرات ما آشنا شدند. مهم است که بازیکن بداند قلعه‌نویی چه می‌خواهد و نیروی همدلی کمک زیادی به ما خواهدکرد.

تکسیرا گفت: یک طرف یک باشگاه است با انگیزه بالا و میل به موفقیت و در سوی دیگر مربی‌ای به نام قلعه‌نویی است که می‌خواهد همیشه برنده باشد. در این هفته‌ها این مهم را به بازیکنان انتقال دادیم تا هر بار وارد زمین می‌شوند برای پیروزی بجنگند.

وی افزود: برای تمام مسابقات لیگ آماده‌ایم و می‌خواهیم برنده از زمین خارج شویم. اگر همه چیز بر اساس آنچه که برنامه‌ریزی شده پیش برود، خوشحال خواهیم‌بود.

وی در خصوص مصدومان تیمش گفت: مهران درخشان‌مهر از وقتی از تیم ملی به اردوی ذوب آمده مصدوم است. محمد ستاری و مهدی مهدی‌پور نیز مصدوم هستند.

تکسیرا در خصوص هدف‌گذاری ذوب‌آهن در لیگ هفدهم افزود: در رابطه با اهداف باشگاه باید بگویم که اهداف ما یکی است و برای هر بازی تمام تلاش خود را خواهیم‌کرد که برنده باشیم. در این مقطع تمام تمرکز ما روی بازی با سیاه‌جامگان است. هدف ما با پیروزی در دیدار فردا آغاز می‌شود.

انتهای پیام// ف. ج.



نشست خبری پیش از دیدار تیم سیاه جامگان در برابر ذوب‌آهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.