امروز، یکشنبه 8 مردادماه، نخستین مرکز خادمیاران رضوی در حوزه خبر در استان خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمیدرضا توکلی‌زاده، مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان با اعلام این خبر بیان داشت: این مرکز با هدف ترویج فرهنگ رضوی در استان به صورت تخصصی در حوزه خبر و رسانه فعالیت می‌کند.

وی به جذب خبرنگاران و هنرمندان برای حضور در این مرکز اشاره و تصریح کرد: اشاعه فرهنگ کمک به محرومان در حوزه‌هایی از جمله وقف و نذر از دیگر اهداف تشکیل کانون خادم یاران رضوی در حوزه رسانه به شمار می‌رود.

توکلی‌زاده با بیان اینکه در زمینه وقف و نذر ویژه امام رضا(ع) عقب هستیم، اظهار داشت: همچنین به منظور گسترش اهداف مذکور مرکزی در حوزه رسانه در صدا و سیمای استان نیز تشکیل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خوزستان اذعان کرد: درصدد هستیم قسمتی از محرومیت‌های شهرستان‌های استان با کمک خیرین و مردم برطرف شود.

وی درباره ثبت نام خبرنگاران در این مرکز گفت: خبرنگاران پس از ثبت نام 6 ماه به صورت آزمایشی کار می‌کنند و پس از منتخب شدن به عنوان خادم یار رضوی منصوب و نیز پس از 10 سال فعالیت، خادم رسمی امام رضا(ع) می‌شوند.

حمیدرضا توکلی‌زاده به سرکشی از خانواده‌های محروم اشاره کرد و افزود: بعضی‌ها هستند که در گوشی‌ای افتاده‌اند و هیچکس از آن ها خبر ندارد؛ با رسانه‌ای شدن موضوعات و همیاری خیران می‌توان به این عزیزان یاری رساند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت آستان قدس رضوی برای ثبت نام در کانون اقدام کنند، تصریح کرد: کارگاه 6 ساعته آموزشی برای خبرنگاران در این زمینه برگزار می‌شود.

توکلی زاده درباره اعزام زائر اولی‌ها به مشهد مقدس اذعان داشت: سال گذشته بیش از 400 نفر به مشهد اعزام شدند و همچنین بیش از 2 هزار بسته حمایتی توزیع شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.