دبیر چهارمین جشنواره ایده ها و اختراعات در حوزه مدیریت شهری تبریز از ارسال 41 اختراع و 331 ایده به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حسین آذرنیا دبیر چهارمین جشنواره ایده ها و اختراعات در حوزه مدیریت شهری تبریز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به استقبال بی نظیر شهروندان از جشنواره ایده ها و اختراعات در حوزه مدیریت شهری گفت:بعد از اعلام فراخوان این جشنواره، استقبال گسترده ای از سوی جامعه پژوهشگران و نخبگان در این رابطه انجام شد و نتیجه آن، خلق آثار و ایده های ارزشمندی در این حوزه است.

وی اظهار کرد: تمام اختراعات پذیرش شده پس از بررسی و موشکافی علمی و فنی از سوی هیات داوران در روزهای 18 و 19 مرداد به نمایش گذاشته می شود.
آذرنیا، ادامه داد: برای این جشنواره در حدود 100 ایده پذیرش می شود و بعد از آن 30 ایده در مرحله نهایی به رقابت می پردازد و در نهایت 10 ایده برتر اجرایی می شود.

چهارمین جشنواره ایده ها و اختراعات در حوزه مدیریت شهری 18 و 19 مرداد در محل مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز برگزار می شود و ایده های برتر در این زمینه به نمایش در می آید.

 

انتهای پیام/ش

 

برگزاری چهارمین جشنواره ایده ها و اختراعات دردانشگاه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار