رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جمع خبرنگاران:

دستورات عملیاتی جدیدی برای مدیریت واحد سوخت صادر شد

مویدی گفت: در این جلسه دستورات جدید عملیاتی برای مدیریت واحد سوخت در استان‌های مرزی صادر شد.

دستورات عملیاتی جدیدی برای مدیریت واحد سوخت صادر شدبه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬ علی مویدی خرم آبادی رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره در همایش استانداران مرزی در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز با حضور وزیر کشور، وزیر نفت و ٧ استاندار مرزی و نمایندگان دستگاه‌های متولی ساماندهی سوخت در استان‌های مرزی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در جلسه امروز گزارشی تکمیلی از ۴ تا ۵ سال گذشته وضعیت سوخت در مرز‌ها توسط استانداران و همچنین ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز وزارت نفت ارائه شد.

مویدی اظهار کرد: با تقویت روند ساماندهی سوخت نسبت به سال‌های قبل در استان‌های مرزی پیامد‌های نامناسب اجتماعی در این استان‌ها کاهش پیداکرده است البته هنوز مواردی معدود و مشکلاتی جزئی در جدار مرز شاهد هستیم که آمار قابل توجهی نیست.

وی افزود: در جلسه امروز، مدیریت واحد سوخت در استان‌های مرزی مورد تاکید قرار گرفت و دستورات جدیدی صادر شد که بلافاصله عملیاتی خواهد شد.

مویدی تصریح کرد: دستگاه‌هایی از جمله وزارت نفت، مرزبانی نیروی انتظامی، سپاه پاسداران در برخی مناطق و همچنین استانداران با نمایندگی از دولت در این زمینه ایفای نقش می‌کنند.

رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار تصاویری از قاچاق سوخت توسط موتور سیکلت‌ها در مناطق مرزی اذعان کرد: یکی از اهداف این جلسه بحث ساماندهی سوخت در مناطق مرزی بود. هر چند این موضوع برای ما ناخوشایند است، اما تلاش می‌کنیم مشکلات را به حداقل رسانده و در آینده شاهد چنین پدیده‌هایی نباشیم.

مویدی اظهار کرد: استانداران در استان‌های مرزی ماموریت ساماندهی این پدیده‌ها در جدار مرز که عامل اصلی آن نیز قاچاقچیان بوده‌اند را انجام دهند و  در آینده با هماهنگی که به صورت مدیریت واحد ایجاد شده شاهد چنین پدیده‌هایی در این حجم نباشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر بحث درباره ۲ نرخی شدن قیمت بنزین عنوان کرد: در جلسه امروز هیچ بحثی درباره ۲ نرخی شدن سوخت انجام نشد و قیمت سوخت همچنان روال خود را خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸
به نظر من قيمت بنزين باس آزاد بشه و بذارن رو يارانه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
حاملهای انرزی یک تهدید نیست یک فرصت است لطفا از این فرصت برای ساماندهی توزیع عادلانه ثروت استفاده کنید و به جای یارانه و افزودن به نقدینگی به ثروت نفتی و بنزینی مردم بیافزایید به جای طلا و دلار مردم می توانند بنزین و نفت و مواد پتروشیمی بخرند و پس انداز کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
حاملهای انرزی یک تهدید نیست یک فرصت است
آخرین اخبار