خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری در جمع برترین‌های کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ افسانه احمدی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مرکز چهارمحال و بختیاری در جمع برترین‌های کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

حضور در جمع برترین‌های باشگاه خبرنگاران جوان

آیین گرامیداشت روز خبرنگار و تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما در سراسر کشور صبح امروز سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ با حضور عبدالعلی علی عسگری رئیس رسانه ملی، معاون سیاسی و جمعی از مسئولان این سازمان در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد.

در این برنامه، بر اساس معیار‌ها و شاخص‌های لحاظ شده از سوی معاونت سیاسی صدا وسیما برای ارزیابی خبرنگاران، ۱۹ خبرنگار فعال باشگاه خبرنگاران جوان در مراکز استانی نیز در جمع برترین خبرنگاران کشور قرار گرفتند.
 
حضور در جمع برترین‌های باشگاه خبرنگاران جوان
 
همچنین در این آیین از خبرنگاران برگزیده خبرگزاری صدا و سیما در سطوح استانی، ملی و بین المللی، شبکه خبر، خبر رادیو و شبکه های برون مرزی صدا و سیما تقدیر به عمل آمد.

تجلیل از خانواده معظم شهدای خبرنگار رسانه ملی از دیگر بخش های آیین نکوداشت روز خبرنگار در رسانه ملی بود.

گفتنی است: کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان با حدود ۷۰۰ هزار عضو، بیشترین مخاطب کانال های خبری در کشور را دارا می‌باشد.

۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد.

شهید محمود صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف افغانستان بود که ۱۷ مردادماه ۱۳۷۷ در حادثه کشتار دیپلماتهای ایرانی در مزار شریف به شهادت رسید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار